🐺 Epiloog 🐺

132 5 0
                                    

4 Jaar later....
<Georgia>

"Pas op Hayden." Glimlach ik en kijk hoe mijn twee welpjes in het meertje spelen.

"Gaat het?" Hoor ik Ty vragen. Hij slaat zijn armen om me heen en druk me naar achteren, zodat ik nu om mijn rug op het picknick kleed lig. Ik lach en keer mijn gezicht naar hem toe.

Ik knik en druk meerdere malen een kus op zijn lippen. Wel één ding lijdt naar een ander en na enkele seconde lig ik onder hem. Ik glimlach. Na al die jaren kan hij me zo'n gevoel geven dat niemand anders kan. Ik ben zo blij met hoe ver we gekomen zijn. Ik had dat nooit verwacht. Ik dacht echt dat ons einde zou zijn in de kerkers bij Scar. Maar met ons vertrouwen en de hulp die we kregen, konden we zijn troepen verslaan.

Nu vier jaar later ben ik gelukkig met een tweeling van twee jaar oud. Hayden en Ayden. Ze zijn mijn zonlicht. Je hebt geen idee hoe blij ik was toen ik te horen kreeg dat ik in verwachting was en daarboven op was ik nog zwanger met een tweeling!Mijn zwangerschap was niet het makkelijkste die je kan krijgen, want onze Pack moest ook helemaal gerenoveerd worden. En als een zwangere vouw kunnen je hormonen het beste van je krijgen.....

Maar Ty was er altijd voor me en daar ben ik zo dankbaar voor. Nu hebben we de mooiste kinderen die een wolvenpaar naar kan vragen. Ik weet zeker dat Ayden een goede Alfa gaat worden en Hayden een goede Luna!

En Ty en ik? Wij gaan proberen:

To die with memories en not dreams! 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Dit was het dan! 😢😱

🐺 Hoop dat jullie het leuk vonden! ♥️

🐺 Er komt een tweede deel!
🐺 Die krijgt een hele andere wending dan dit boek, dus verwijder dit boek nog niet in je bibliotheek!

Alvast een gelukkig nieuwjaar 🍾🎆🎇

XoXo Yulia XoXo

🐺 Die With Memories Not Dreams 🐺Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu