Öt hónap

98 5 1
                                    

1.fejezet

|Kelly Bad|

Öt hónapja kapok valakitől vörös rózsát. Minden reggel az ajtóm elött találok egy rózsát egy cetlivel együtt amin mindig valami idèzet van. A vègèn meg úgy van aláírva, hogy Szeretettel: A titkos hódolód♡
Folyton találgatok, hogy valyon ki lehet az de eddig mèg nem kaptam választ. Külömben is, kinek kellene egy csúnya rocker lány?

Reggel hatkor szólt az ébresztőm. Kinyomtam, majd felültem az ágyban és megdörzsöltem az arcom. Felhúztam a fekete mamuszom és kicsoszogtam a fürdőbe. Megmostam a fogam és az arcom. Utána összefogtam szőke hajam amiben van két piros és kèt kék tincs. Feltettem egy kis alapozót, púdert és utána füstösre kifestettem a szemem. Tettem fel egy piros rúzst és kész is vagyok. Félig. Visszamentem a szobàmba és felhúztam egy fekete fehérneműszettet. Utána a fekete bőrnadrágom és a fehér BVB-s pólót. Lementem és ettem egy tàl müzlit. Visszamentem a szobámba a telefonomért. Fogtam a kulcsaim és indultam az ajtóm felé. Kinyitottam és ott volt a szokásos rózsa és egy cetli. A rózsát beletettem egy vázàba és megnèztem mi áll a cetlin.
"Egyedül alszom, a párnád még meleg.
Bújnék hozzád, hogy érezzelek,
álmomban fogom a kezed,
és reggel a tegnappal ébredek."
Szeretettel: A titkos hódolód♡

Elmosolyodtam az üzeneten, majd indultam a kávézóba.
- Csoda, most nem késel drágám?-kérdezte mosolyogva a szomszéd nèni.
- Most nem-válaszolom mosolyogva és indulok a kávèzóba. Főnököm Peter már várt. Pont hét óra van. Kinyitottunk, majd én beálltam a pult mögé. Megérkezett az első vàsàrló, Mrs. Smith.
- Jó reggelt, Kelly!-köszön mosolyogva.
- Jó reggelt Mrs. Smith! A szokásos, ugye?-kérdezte és kedvesen bólintott. Megcsináltam a kávéját és a melegszendvicsét elvitelre. Fizetett és màr ment is.
- És mi a helyzet a titkos hódolóddal?-kérdezte meglökve a vállamat Peter.
- Semmi, mi lenne?-kérdeztem felè fordulva.
- Ma reggel is kaptàl rózsát?-kérdezte a pultnak nekidőlve.
- Igen, talán fèltèkeny vagy?-kérdeztem mosolyogva.
- Én?? Ugyan màr!-mondja és elhúz a konyhába. Nevetve megrázom a fejem és dobolok a pulton.

****************

Este nyolc óra. Peter màr elment. Ma este én zárok be. Mielött bezártam volna jött egy újabb vendèg. Nagyon érdekes volt. Talpig feketébe volt. Volt az arcán egy maszk a fejèn egy fekete kalap és palàst volt rajta aminek a belseje piros volt. Arcàba belelógott bàr göndör fekete fürt és maszkjától csak a szeme làtszódott. Szèp mandulavàgású barna szemei voltak. Kezein pedig fekete kesztyűt viselt.

(👆👆Így nézett ki👆👆)- Jó estét uram! Mit adhatok?-kérdeztem kedvesen

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

(👆👆Így nézett ki👆👆)
- Jó estét uram! Mit adhatok?-kérdeztem kedvesen.
- Jó estét kisasszony! Valami teàjuk van esetleg?-kérdezte de maszkjàt nem vette le.
- Igen van. Van gyümölcsös, zöld és fekete.-vàlaszolom.
- Akkor egy zöldet kérnèk.
- Rendben! Egy picit várni kell ha nem baj-mondom mosolyogva.
- Nem baj-mondja, majd leül a pult elött lévő egyik bárszékre.
- És mi a neve a fiatal hölgynek?-kèrdezte mire feléfordulok.
-Kelly Bad-vàlaszolom- És az Ön neve?
- Az most lényegtelen-vàlaszolja engem pedig meglepett a válasz. Mindegy.
- Elvitelre kéri a teát?-kérdeztem.
- Igen-biccentett. Kitöltöttem neki, majd odaadtam.
- Esetleg hazakísérhetem? Tudja egy ilyen szép lánynak nem kéne a sötétben egyedül járkàlnia! Bárki megtámadhatja-mondja miközbe odaadja a tea árát.
- Nem, köszönöm! Megleszek-válaszolom mire egy nagyot sóhajt és elmegy. Lekapcsolom a lámpákat és bezárom a kávézót. Éppen indulok haza mikor valaki megragadja a vállamat és hátraránt.
- Hova hova Cica? Nincs kedved feljönni a lakásomra?-kérdezte perverzen egy hatalmas anektodta állat.
- Kérem hagyon bèkén!-mondom és kapálózni kezdek.

Sziasztok! Remélem tetszik! Ha igen tudod a dolgod! Tovàbbi szép napot!
By: Roxy Jackson💋

Két különböző ember, ugyan az a lélekWhere stories live. Discover now