Prišli sme akurát mojim dverám ale parkerova to zas pokazí to by nebola určite ona „Prepáč ja musím " zatvárila sa dosť zmätene „ prečo ? Veď sme neboli ani na začiatku filmy a dokonca ani dome " zasmial som sa s oprel si hlavu o dvere a vybral cigareti „ ty fajčíš ?" „myslím že teraz je to jedno !" Zatvárila som sa vážne a zapálil si cigaretu „ nerieš prečo ale nabudúce dobre ?" Uškŕnula sa nevine „ fajn" potiahol som cigareti a vypustil som šedi dym potom som sa nahnevané pozrel „ ahoj rada som ťa videla " zasmiala sa no po sekúnde ju prešla chuť na úsmev a ponáhľala sa. vôbec má nezaujímalo kam. radšej som si išiel ľahnúť, ako som dofajcil
Další deň
Bolo ráno a ja musím ísť do práce niečo urobiť ale ono to je neschválal... vydeľ som parkerovu.. ja ju tak strašne nenávidíme ale musím ju zbaliť. Tak som prišiel k nej a chytil ju za rameno áno áno ako jej prvá reakcia bola že sa zľakla skoro som sa od smiechu pocikal „ Nikolas !" Zakričali hnevom no ja som sa neprestal smiať „ nechápem čo ti príde smiešne !" Skoro vybuchla od zlosti a pobrala sa preč „ ale no tak parkerová!" Po chvíli som a prestal sa smiať „ MIA VOLÁM SA MIAA!" Fihaaa ťa bola ale nasrata „ Tak MIA " ironicky som povedal " „ prosím ?" Milo sa namna pozrela „ dievča ti meníš ale nálady " uškrnul som sa „ No čo chceš... vyklop to" zatvárila sa ľahostajne a to má zarazilo „ Neviem ale viem že idem do práce" nadvihol som jeden kútik „ kde ti vlastne robíš ?!" Zaujímavo sa pozrela. Podišiel som knej a nahor sa ku jej uchu „ to nech ťa nezaujíma parkerová " vrátil som sa späť a žmurkol som no ona mala nahnevaný postoj. Bolo mi úplne jedno čo ju trapy aky má život a či sa najmna hnevá alebo čo...
ESTÁS LEYENDO
MAFIA
Romance" Čo potrebuješ kamoško " vojde Brian s Lukasom " Vieš že keby som vás nemal rad tak tu už nejste ?!" Zvišim hlas " dobre tak prepáč. čo potrebuješ ?" Usmejem sa " Miu!" Zdesene sa pozrú ako to myslím " sledujte ju"