"Ale ne" zasténala jsem. Bylo 1. září a já zaspala. Na tenhle rok jsem se opravdu netěšila. Šla jsem do čtvrťáku , poslední rok na střední a maturita k tomu.
Vylétla jsem z postele a rozčesala si svoje hnědé kudrnaté vlasy.
Oblékla jsem si džínové šortky a přiléhavé tílko.
Penál a další věci jsem si naházela do vaku a vyběhla. Naštěstí jsem to stihla. Ve škole jsem se uklidnila a přestříkala deodorantem, abych nebyla cítit potem a důstojně jsem vešla do třídy. "Ahoj Carol" pozdravili mě moje kamarádky Nikki a Ava.
Jsou to fajn kamarádky až na pár hádek jsme v pohodě. Začali jsme si povídat o prázdninách ale pak Ava odběhla. Do třídy přišel její kluk James. Ava se rozeběhla a skočila mu do náručí. "Ahoj lásko" řekl James. Celé prázdniny se neviděli, protože James každé léto odjíždí za svou babičkou do Austrálie. "Musím si taky odskočit" řekla Nikki. Nikki taky odešla za svým klukem, Jerrym, z vedlejší třídy. No a já zase zůstala sama. Kluka jsem neměla už dlouho. "Ahoj Carol" řekl někdo za mnou. Byl to jeden spolužák. Jmenoval se Jim. "Čau" řekla jsem. Zkoušel to na mě už tolikrát ale mně se moc nelíbí.
Pak už zazvonilo. Učitelka vešla do třídy a než začla s tím co máme nosit do školy řekla nám jednu Boží informaci.
"19.prosince budete mít maturitní ples. Bude v kulturním domě Malina ( :D ) , adresu najdete na stránkách školy. Kromě vašeho plesu tam bude i imatrikulace prvních ročníků.
Musíme si nacvičit předtančení a jiné tance. Po skupinkách si pak nacvičíte i půlnoční překvapení" řekla učitelka.⬆Já, Carol
⬆Nikki
⬆Ava
ČTEŠ
zrzka z prváku
Romanceposlední rok na střední Carol se ale moc netěší, protože ji čeká maturita ale i tak si tento rok užije potká totiž neobyčejnou prvačku Lilly