Épp fifázni készültünk, mikor csengettek.De nem a pizzafutár volt az, hanem a részeg nővérem.Nem tudom hogyan keveredett Magyarországra és miért részeg, de ezért holnap mikor józan lesz olyat kap, hogy nem köszöni azt majd meg.
-Kyra,te mit csinálsz itt?-kérdeztem tőle miközbe besegítettem a lakásunkba.
-Cillessen megcsalt.Nem szeret.
-Tudod te miket beszélsz?-röhögtem rajta.Tudom nem volt szép de hát na.Együtt sincsenek.
-Igen,tudom.
-Ha tudnád nem ezt mondanád.Nem vagytok együtt Jasperrel.
-Mióta?-nevetett fel.Tipikus Kyra.
-Soha nem voltatok együtt.
-Na hát az màs.Akkor megyek is vissza Madridba.
-Most komolyan Magyarországra jöttél inni emiatt?
-Asszem igen.
-Már nem mész sehova.Főleg, hogy nagyon nem vagy józan.Liza,ágyazz meg neki a vendégszobában.
-Oké.-kiabált a nappaliból, ugyanis ők már nagyba játszottak míg én a nővéremet oktattam.A pizza is megérkezett 10 perc múlva.Kyra bealudt elég hamar így csak hárman ettünk, mint ahogy amúgy is tervbe volt.Újból beültünk a tv elé fifázni.Egyszer Lionellel voltam egyszer pedig Lizával.Elég vicces volt így játszani, ezért nevettünk is jó sokat.9 óra körül meguntuk és sorba elmentünk fürdeni.Messi maradt a végére így úgy döntöttünk, hogy nem megy vissza a szállodába, mert felesleges.Velem is tud aludni ha szeretne.De ha nem ott a kanapé.Már feküdtem az ágyban és arra vártam, hogy Messi megfürödjön és eldöntse hol akar aludni mikor csörgött a telefonom.Jasper volt az.
-Halló?Mit akarsz Cillessen?
-Nem tudod hol van Kyra véletlen?
-Itt van nálunk,miért?
-A háza előtt állok és fél órája neki csengetek.
-Mit keresel te ott?
-Ma akartam neki elmondani, hogy mit érzek.
-Szinte hullarészegre itta magát, mert elvileg megcsaltad.
-Jézusom!Ez a lány megöl.Odamehetek holnap?
-Gyere nyugodtan.
-Jó.Köszi!Most leteszem.Szia!
-Szia!Megérkezett a fürdésből Lionel is.
-Kivel beszéltél Manó?-kiváncsiskodott.
-Mi lesz ha nem mondom meg?
-Azt nem akarod megtudni.-mellé pedig levágott egy perverz mosolyt.
-Jasper hívott a nővérem miatt.
-Értem.-majd mint egy kis cica hozzámbújt.-Nagyon szeretlek!-csókolt meg.
-Én is!-romantikus pillanatunkat a csengő zavarta meg.-Én ezt nem hiszem el!Ma mindenki ide akar jönni?
-Hát látod.Na menj nyugodtan.Ha elaludnék, bocsi.Az egész lakásban lekapcsoltuk már a villanyokat, ezért a sötétbe botorkáltam.Bele is rúgtam a kanapé sarkába,ami miatt egy szép káromkodást vágtam le.Szerencsésem odaértem az ajtóhoz, majd szép lassan kinyitottam.Nagyon meglepődtem ki állt az ajtóba.
-Stegen,te mit keresel itt?
-Jöttem meglátogatni téged és a kapitányt.
-Nem a családoddal kéne neked ilyenkor lenned?
-Még csak december 23.-a van.
-Tudom.De miért pont ide jöttél?
-Azért,mert ehhez volt kedvem.Hoztam volna Denist is de nem akart jönni.
-Annyi a baj, hogy nem tudom hol tudsz aludni.
-Veszek ki egy hotel szobát szerintem.-indult meg az ajtó felé.
-Várj!Leo már vett ki egyet, de itt alszik.Menj oda.Megkeresem a kulcsot.Tuti a nadrágja zsebébe van.
Bementem a fürdőbe, kivettem a farmerját a szennyesek közül és belenyúltam a zsebébe.Amit a kulcsok mellett találtam teljesen ledöbbentett...Boldog Újévet minden kedves Olvasómnak!
Véleményeket szertnék kérni kommentbe,ha lehet.
YOU ARE READING
Hiába a távolság [Lionel Messi FF.]- BEFEJEZETT
FanfictionIgeen megint egy újabb focis sztorival érkeztem.Viszont ez már előre meg van írva.Főszerepet itt most a világ legjobb focistája azaz,Lionel Messi kap. *Egy olyan világba képzeljétek magatokat, ahol Messi és Antonella soha sem találkoztak.* A történe...