24.

180 20 2
                                    

Koolis

Jap jälle koolis.. ehh mis mul öelda on.

Päris piinlik on.. viimasel ajal on nii palju juhtunud..

Sellest kui minu ja Luke 'suhe' välja tuli on mõõdunud kuu aega.

Selle aja jooksul on Samuel ja Brita lahku läinud ning minu ja Luke nii nimetatud 'suhe' ehh, noh pole nii suur number enam. Me eriti ei suhtle.. Me lihtsalt oleme. Nagu kõik algas sellest kui Luke end ühel peol täis jõi ning mingi teise tüdrukuga ameles. Ausalt öeldes oli mul täiesti suva aga kuna pool klassi olid nagu "ou vaata Luke petab sind" ja ma tahtsin juba lahti saada sellest minu ja Luke' kuulujutust siis läksin ma nende juurde ja sõitsin Lukele ühe korraliku kõrvakiilu ning jalutasin sealt pea püsti minema.

Peale seda ütlem nii, et mul pole temaga enam kokkupuuteid olnud ja klass on ka meid rahule jätnud. Ma lihtsalt ignoreerin teda. Blokeerin ta oma elust.

Osad meie klassi tüdrukud on ka minuga heldemad olnud. Eks see ole ka selle pärast et Luke on PALJUDE celebrity crush. Isegi TARA naeratas mulle üks päev.

Nii veider kui see ka poleks, ma ei tunne nagu mingit kurbust või midagi. See 'suhe' polnud ju ka midagi erilist.

Aga tuleme tagasi praegusesse maailma.

"Sa Ashi peole tuled täna?" Küsisin Adelt.

"Mai tea.. pole nagu eriti tuju või nii.." nukrusyas tüdruk. Ade istus mu voodil ja ma kükitasin ta ette: "Kas midagi on juhtunhd?" 

"Ei.. või nojaa.."

"Mis?"

"Haiglast helistati.."

"Nii?"

"Calumil on parem.."

"See on ju super uudis!"

"Jaa.. aga.. mhh.."

"Mida?"

"Ma läksin teda külastama ja.. samal hetkel oli tal seal palatis mingi teine tüdruk.. ma ei tea kes ta oli aga nagu.. mhhhh mai tea!"

"Oomaigaad! Siis sa lausa pead tulema Ashi peole!"

"Ade." Võtan tüdruku lõuast kinni ja panen ta mulle otsa vaatama, pöörates ta pilgu oma sõrmedelt minule.

"Kõik saab korda ju!" Sisestan sõbrannale.

"Loota ju võib.." tüdruk naeratab õrnalt.

Naeratan talle ja me kallistame. Aww #bestiegoals

Niisiis me läheme täna õhtul Ashi juurde peole. Woohoooo so ready for it!

Hilja w.Luke HemmingsDonde viven las historias. Descúbrelo ahora