12.rész

117 9 0
                                    

Szombat

Reggeli után elmentem zuhanyozni, de mikor megnyitottam a vizet jéghideg volt.
-Jézusom! Justin rohadt hideg a víz, nézd meg mi van velel.-kiabáltam ki.
-Pillanat.

-Most már jó?-kérdezte Justin.
-Még nem!
-Pedig a bojlerrel nincs baj. Be mehetek?
-Egy perc.-gyors tekertem magamra egy törcsit.
-Jöhetsz!
-Ooo, milyen gyönyörű valaki.
-Na jól van, de nem ezért jöttél. Inkább csinálj valamit és had fürödjek, mertmegfagyok.-a hajam is tiszta víz volt.
-Talán ha becsuknád az ablakot akkor nem fagynál meg.
-Becsuknád?
-Persze.
Pár perc múlva Justin furin nézett rám.
-Na mi történt?
-Hát foggalmam sincs! Ki kell hívni a szerelőket.
-Remek.
Felöltöztem és mire végeztem csinálhattam is az ebédet.
-Kész a kaja!
Kipakoltam mindent, megterítettem és szedtem kaját mindkettönknek.
Justin a telelfonját nyomva jött le a lépcsőn. Szó nélkül leült és elkezdte enni a csilipaprikát, amit a leves mellé tettem. Justin nem bírja a csípőstet de nem szóltam neki majd csak észre veszi.
-Jézusom! Ez csíp!
-Háhá! Ennyire nem lehetsz pofátlan! Még azt se vesz
d észre mit eszel.
-Jól van, inkább hozz tejet.
-Majd te hozol magadnak.
Mire megebédeltünk már 3 óra volt. Justin rendesen kicsípte magát arra a bizonyos éttermi találkára. Nekem azt mondta, hogy állásinterjúra megy. De szombaton?

Mikor már elég messze járt de még a látókörömön beleül volt elimdultam utána. Tudom, hogy nem kéne de kíváncsi vagyok.
Már egy órája sétálok utána de még mindig nem értünk oda.

10 perc után bement egy nagyon fullos étterembe. Én közelebb osontam és láttam, hogy azt a csaj ölelgeti.
Mi a szar? Csak nem csal meg?
Berontottam és elkeztem vele kiabálni.
-Mit képzelsz, hogy hazudsz és más csajjal, bocs inkább nővel megcsalsz.
-Jaj szívem nem gondoltad komolyan, hogy megcsallak.-megfogta a kezemet.
-Ne érjél hozzám! És akkor ez mi?
-Neked akartam szervezni egy randit. Ő pedig itt a tulaj, Mrs. Helly. Kibéreltem ezt a puccos éttermet, hogy legyen egy romantikus esténk.
-Basszus! Ne haragudj.
-Semmi baj. De most menj haza és csípd ki magad majd, 6-ra megy érted a limuzin.
-Rendben. És ne haragudj rám.
Haza mentem és egy fehér csipkés estéjit vettem fel a fehér magassarkummal. A hajamat begöndörítettem. A sminkemet is magcsináltam.
6-kor megérkezett a limuzin. Beültem és már hajtottunk is az étterembe.

/Sziasztok! Itt lenne az új rész. Mindenkinek Boldog Újévet kívánok!🥂🍾/

-Valódi érzés-Où les histoires vivent. Découvrez maintenant