Tohle je určitě sen

1.8K 101 12
                                    

Mé ráno probíhalo jako vždy. Nestíhám ani Ň. Rychle jsem se šla nalíčit, učesat, vyčistit zuby a obléknout se. Moje máma mi něco říkala, ale nevnímala jsem ji. Ani snídani jsem si nestihla dát. Já vlastně nesnídám pomalu vůbec. Věčně nestíhám.
Zazvonil zvonek a já čapla svou tašku a vyrazila se svýma kamarádkama Aylou a Tini  do školy.

Ayla nebo-li Ayla Tesler - Mabe

 je mou kamarádkou už dejme tomu tak tři měsíce

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

je mou kamarádkou už dejme tomu tak tři měsíce. Její patnáct let a její oblíbené činnosti jsou hraní na kytaru a zpěv. Je velmi přátelská, ale když ji někdo naštve tak umí bych pěkná svině. Vlastně jako já. Heh

Martina Stoessel nebo-li Tini

Od mala zpívá a od svých třinácti let rozjela svou hereckou kariéru

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Od mala zpívá a od svých třinácti let rozjela svou hereckou kariéru. Je to šestnácti letá dívka. Někdy je až moc milá a vše se snaží vyřešit v klidu. Někdy je sprostá což je někdy i dobré. Bavíme se už tak rok a je to fakt super holka.


Jako každý den jsme přišli do školy. Nic zajímavého. Zrovna jsme měli přírodopis. Sedím úplně v poslední lavici sama. Nerada s někým sedím ve škole.. Ayla sedí předemnou společně s Tini.
O přírodopisu většinou koukáme jen na filmy, takže nic zajímavého..
Vytáhla jsem svůj blok do kterého kreslím své obrázky. Vzala do ruky tužku a začala kreslit svého idola Finna.

Učitelka: ,,Žáci máme tu nového žáka kterého všichni nebo jeden člověk hodně velmi zná"

Vešel do třídy. Vešel do třídy kudrnatý kluk, který měl čokoládové oči.

Učitelku jsem nevnímala, protože jsem byla zabraná do mé kresby.

Ayla: ,,Pane bože Kate!"

Tini: ,,Kate okamžitě se koukni"

Zvedla jsem hlavu a viděla všechny spolužáky jak jsou na mě otočený. Dokonce i učitelka se na mě usmívala. Nechápala jsem absolutně proč, ale pak jsem ho zahlédla. Koukala jsem na něj a vypadalo to jako když jsem socha. Začalo mi bušit srdce. Myslela jsem že je to snad sen..

Učitelka: ,,Tak Finne posaď se támhle vedle Alycii"

Učitelka ukázala prstem na mě. Když se Finn otočil směrem ke mě tak na mě učitelka ukazovala prsty a byla šťastná že se mi vlastně můj sen splnil.
Finn se přibližoval a já svou kresbu měla stále na stole. Rychle jsem blok zavřela a odložila ho na konec stolu.
Musela jsem i svůj telefon otočit zadkem nahoru, protože kdyby mi někdo psal tak Finn uvidí sebe na tapetě. Byl by to trapas.

,,Ahoj"

Zasekla jsem se. Opět! Mluvil na mě Finn! Sakra mluvil na mě Finn Wolfhard sedící vedle mne!!!!

Al (Alycia): ,,A..ahoj"

Myslim že bylo vidět jak jsem červená.
Ellie a Iris se na mě pořád otáčely.

F: ,,Ty jsi Alycia že? To na chodbě jsou tvé kresby?"

A Jo vlastně! Na chodbě jsou moje kresby.. Tři obrázky tam jsou na kterých je Finn.. Zbytek jsou učitelé nebo něco..

Al: ,,A..ano.."

F: ,,Kreslíš hezky..Teda hlavně mě" zasmál se

Měla jsem pocit že jsem už mega červená jak rajče.
Z bloku mi vykukovalo pár kreseb..
Rychle jsem si blok dala do batohu, kdyby se náhodou chtěl Finn podívat..

Zvonilo na přestávku a já šla do mé třídy, protože jsem teď byla v jiné učebně. Sedla jsem si na své místo. Sedíme stejně jako v učebně přírodopisu, takže bylo jasný že Finn bude sedět vedle mě..

Tini: ,,Alycio!!! Tvůj sen se splnil!!"

Ayla s Tini tam začaly na mě pištět radostí.

Al: ,,Holky neječte tak" zasmála jsem se

Finn si mě nevšímal. Byl obklopen celou mou třídou krom mě, Tini a Ayli.
Finn si mě všímal jenom o hodině, protože semnou seděl..

Den ve škole utekl jako voda. Přišla jsem domů a hned běžela za rodiči jim vše pověděť.

Al: ,,Okamžitě si přestaňte povídat a poslouchejte mě!"

Rodiče na mě jen přiblbě čuměli a přemýšleli co ze mě vyjde zas za blbost.

Al: ,,K nám do třídy přišel Finn!!!"

Máma: ,,Jako myslíš Finn Wolfhard?"

Táta: ,,Prosimtě co by tam Wolfhard dělal"

Al: ,,Tati! Je to Wolfhard!! A sedí vedle mě!"

Máma: ,,Konečně se ti tvůj sen splnil zlato" objala mě

Běžela jsem nahoru do svého pokoje. Vzala své violoncello a začala hrát.

Zapípal mi telefon. Přišlo mi nějaký upozornění.. Položila jsem violoncello a vzala do ruky mobil.

Finn Wolfhard vám poslal(a) žádost o přátelství

Myslela jsem že se udusim. Okamžitě jsem to přijala! Myslela jsem že jsem v sedmém nebi.

Zatím nuda, ale pak se to rozjede😈 Bude to něco co jsem tu ještě neviděla, tak uvidíme😈💖

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat