Ζώδια Ιανουαρίου 2018

88 1 0
                                    

Κριός

  Αγαπητέ Κριέ, ο μήνας αυτός κουβαλάει πολύ ενέργεια για εσένα. Οι λέξεις που θα χαρακτηρίζουν την καθημερινότητά σου, θα είναι το παραλήρημα, η αναστάτωση και ο δυναμισμός. Ο μήνας μέχρι τις 11 που ο Ερμής θα κινείται στον Τοξότη θα είναι ιδανικός για νέα εγχειρήματα και για να επιτύχεις τους στόχους σου. Θα πρέπει μόνο να καταστρώσεις σχέδιο δράσης και να είσαι συνεπής σε αυτό. Έχεις την δύναμη που χρειάζεσαι για να ανοίξεις τον δικό σου δρόμο και να ξεπεράσεις κάθε εμπόδιο που θα βρεθεί σε αυτόν. Μετά τα μέσα του μήνα, οι έντονοι ρυθμοί καταλαγιάζουν και θα γίνεις πιο ρεαλιστής και πρακτικός , προσανατολιζόμενος στην οικονομική σου εξέλιξη. Μην φοβηθείς από τις αλλαγές που θα προκύψουν καθώς, όπως γνωρίζεις, δεν υπάρχει πρόοδος χωρίς αυτές. Οι απώλειες που θα υπάρξουν θα είναι αμελητέες σε σχέση με τα οφέλη που θα αποκομίσεις. Ξέρεις πως να μάχεσαι και έτσι θα καταφέρεις στο τέλος να είσαι νικητής. Μην σε πτοήσει η παροδική κούραση. Το αποτέλεσμα θα σε αναγεννήσει. 

Αισθηματικές Προβλέψεις.

Οι αισθηματικές προβλέψεις για το ζώδιό σου λένε ότι το μήνα αυτό οι αισθηματικές σου σχέσεις επηρεάζονται αρκετά. Για εσένα που ανήκεις στους δεσμευμένους, το κλίμα θα είναι εκρηκτικό, ενώ η συμπεριφορά σου αναμένεται αρκετά κυκλοθυμική τουλάχιστον για το διάστημα που η Αφροδίτη θα κινείται στον Αιγόκερω μέχρι τις 18. Μόνο οι δυνατοί και ουσιαστικοί δεσμοί θα καταφέρουν να διατηρηθούν. Το αποτέλεσμα, λοιπόν, θα είναι ένα πιο ξεκάθαρο τοπίο για το μέλλον. Αν βρίσκεσαι σε σχέση και ξεπεράσεις αυτά τα εμπόδια να περιμένεις επισημοποίηση πολύ σύντομα. Διαφορετικά είναι μοιραίο ο καθένας να ακολουθήσει το δικό του δρόμο. Οι ιδιαίτερες στιγμές χαρακτηρίζονται από πάθος και έντονο συναίσθημα, γεγονός που σου δίνει ικανοποίηση και ισορροπεί τις καταστάσεις. Αν πορεύεσαι μόνος αναζητώντας την αγάπη, έχεις πολλές πιθανότητες κατά το τρίτο δεκαήμερο να κάνεις τη γνωριμία που λαχταράς. Επίσης, δεν θα λείψουν τα φλέρτ και οι διεκδικήσεις. Καλό είναι να επιτρέψεις στον εαυτό σου να κολυμπήσει στη θάλασσα του συναισθήματος και του πάθους, αφήνοντας στην άκρη τους ενδοιασμούς ή τις αμφιβολίες. Δεν έχεις να κερδίσεις κάτι με αυτή τη στάση.


Επαγγελματικές Προβλέψεις.

Και στην επαγγελματική σου ζωή αναμένονται ανακατατάξεις και τροποποιήσεις. Ο αέρας των αλλαγών θα πνεύσει και στον εργασιακό τομέα δίνοντάς σου την ευκαιρία να ξεκαθαρίσεις τα πράγματα και να ισχυροποιήσεις τη θέση σου. Το παιχνίδι θα πρέπει να το παίξεις σωστά και κάποιες φορές ίσως να είναι καλό να ακολουθείς τους κανόνες για να μην βρεθείς εκτεθειμένος. Οι αλλαγές μπορεί να περιλαμβάνουν ακόμη και αλλαγές του εργασιακού περιβάλλοντος, έχοντας την ευκαιρία να κάνεις νέα βήματα, πιο τολμηρά, προσεγγίζοντας τα όνειρά σου. Η οικονομική σου πορεία είναι πολύ πιθανό να ανακάμψει καθώς θα υπάρξουν ευκαιρίες να εξοικονομήσεις χρήματα. Αυτό θα γίνει είτε βρίσκοντας νέες πηγές χρηματοδότησης, είτε λειτουργώντας πιο περιοριστικά όσον αφορά στα χρήματα που ξοδεύεις ή για να το θέσουμε καλύτερα τα χρήματα που κάποιες φορές σπαταλάς. Άρα, με σωστή τακτική θα ανακάμψεις και θα ισορροπήσεις. Αν χρειαστεί να αλλάξεις τον τρόπο που μέχρι τώρα ακολουθούσες , μην διστάσεις να το κάνεις.

Female Gender Magazine Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang