----
Bir ay sonra
Bir kavga, ne kadar şiddetsiz, ne kadar hafif ve gereksiz olsa da, büyür. Bir kartopu gibi büyür ve büyür... İşte onların kavgası da böyle büyüdü. Ne kadar bazen içlerinden barışmak, özür dilemek, birbirlerinin anlatacaklarını dinlemek gelse de, Chloe onları körüklüyordu. Bunu bilerek mi yapıyordu, istemeden mi bilmiyoruz ama aralarını açmayı başarıyordu.
Marinette
Bugün yine okulda, kimya dersindeydik. Geç kalmıştım, neden acaba? Sınıfa koşarak girdim ama kimya hocası fark etmedi. Sessizce yerime geçiyordum ki Chloe'nin çantasına takıldım. Yere kapaklandım ve herkesin bana canice gülmesiyle öğretmen sırtını döndü, beni azarlamaya başladı:
"Nasıl hem geç kalır, hem kargaşa çıkarır hem de dersimi bölersin!"
"Ama hocam..., ben-"
(Kitaptaki herkesi çok acımasız yapıyorum akdnskkdls)
"Mistr Demokles'in odasına, HEMEN! Gelirken geç kağıdı da almayı unutma!"
Başımı eğip kapıdan çıktım.
"Bir ayda 2. sefer müdüre gidiyorum. Ben ne yaptım ki?! Herkesin bana nasıl güldüğünü gördün mü Tikki?"
***
"Cezalandırılan ama suçsuz olan bir kız... Akumam için karika bir yem. Uç küçük akumam ve kalbini kötüleştir!"
O sırada teneffüs zili çalar ve herkes canice bağırarak (en azından bizim okuldakiler öyle) yemekhaneye abanmaya başlar. (Nedense hep kurtuluyor Marinette, sayemde (kas ego kas kas)) Bu sırada Mistr Demokles koşarak odasından çıkar ve yemekhaneye abanır. (e tip var yani) Marinette ona bağırır ama duymaz. Tam akuma yanına geldiğinde Adrien sınıftan çıkıyordur. Marinette'i görür.
"Marinette, AKUMA! DİKKAT ET!"
"Ne akuması?"
Adrien ona doğru koşar.
"Kaç! Ben Ladybug'a haber vereceğim."
Marinette akumadan kaçmaya başlar. (😂)
Sonra (e kız ladybug, küçücük gelebeğhten haliyle daha hızlı) bir köşe bulup orada dönüşür. "Tikki benekler!"
Ladybug (luckycharm'ı kullanmadan çünkü akuma zaten dışarıda) akumayı yakaladı.
----
270 kelime
Biliyorum çok kısa 😂 herkes bendeniz tarafından seviliyor ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
En Büyük Aşklar Kavga ile Başlar (Adrinette) ✔️
FanfictionKahramanlarımız tanıştıkları ilk günden kavga ederler. Ama bir aşk dörtgenini ele alan hikayemiz böyle devam edebilir mi? ---- ☯︎ ---- Başlangıç: Ocak 2018 Bitiş: Şubat 2018 Düzenlenme: Haziran 2020 - Şubat 2021 ---- #96 adrinette (15.06.2020) #122...