one: army olma hikayem

33 4 4
                                    

-kapaktaki jin-

Öncelikle söylemeliyim ki benim BTS ile tanışma hikayem oldukça ilginç ve bu kitabı okuyacak Army'lerin ilk başta bana nefretle bakabileceği bir hikaye...

Şöyleki:
Benim arkadaşım -berfin- bana bu sene iki senedir ARMY olduğunu söyledi. Başlarda hiç umursamamıştım çünkü kore müzikleri ve grupları ile alakam yoktu. Bana hep kendi favorisinden ve gruptakilerin ilginç yönlerini bahsederdi. Fakat ben BTS' i ilk -şimdi diyeceğim şey için bana nefretinizi kusmayın, çünkü bu benim düşüncem- bir kaç iğrenç olan ARMY'lerden tanıdım. Yanlış hatırlamıyorsam BTS ile Justin Bieber aynı kategoride adaylık almışlardı, ödülü JB kazandı diye bir kaç ARMY ve grubu Justin'e ve fandomuna laf atmaya başladı.

Ben 6dan fazla fandomun içerisindeyim ve bulunduğum fandomların içinde Justin Bieber'in fan grubu yani Belieberlar var, yani bende bir Belieber'ım. Bunu duyunca aşırı sinirlenmiştim.

Çünkü zaten ödülü hakeden kazanır ve burda Justin Bieber kazandıysa o haketti demektir. Her neyse, bu konu yüzünden BTS'i hiç sevmedim ve fandomundan nefret ettim. Fakat bir gün çok merak edip videolarını izledim ve gayet samimi buldum. O günden beri onları seviyorum. Fakat bazı arkadaşlarım ben BTS'i sevmeye başladım diye Fake Justin Bieber fanı olarak göstermeye başladılar. Bu çok yanlış bir durum çünkü önceden idolum icin sevmedigim bir grubu simdi seviyorsam bu beni fake fan yapmaz.

Ayrıca benim fandomluk hakkında görüşüm şöyle;

-Evet fan olmak ile ailenin bir parçası olmak ayrı bir şey olabilir ama bunu ayrı tutmak için, illa o kişinin fandomunda olmak için, idolun her şeyini bilmenin gerek olmadığını dusunuyorum. Eger gercekten icinden gelen duygu o unluye karsi tam ise, eksik değilse, o fandomun bir parcasisin demektir. Benim sahsi gorusum bu.

Acikcasi bakarsaniz ben hala bir kac BTS uyesinin doğum gununu, bilgilerini ve gercek ismini tam ogrenmis degilim ama sagolsunlar tanıştığım Armyler beni bilmedigim icin asla "sen fakesin, kendine army diyemezsin" demediler. Çünkü icimden gelen BTS sevgisi var. Çünkü gercekten onlari seviyorum.


-kitabimda army olmamin hikayesini aciklamamin sebebi bir kaç eski arkadasimin onceden bts'i sevmedigimi ve suan army oldugmu bilmemeleri ve bilmeden beni dislamalarini istememem. hepisin icin diyorum: anlayisla karsilarsaniz tesekkur ederim💖

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 02, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BTS THINGS: ONEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin