Apropooo inainte de capitol , am uitat să va mai reamintesc de cartea Sabrinei ! Măi nebunilor mai uitati-vă si la ea :)))
https://my.w.tt/UiNb/TM8X8uZ3nJ
Aici e um capitol ^-^ Cpl IulicernC : Într-adevăr nu eram atent m a pupat, dar a fost prea rapida ca sa reactionez in vre un fel .... Sabry , Vlad.... vă rog să ma iertați,chiar imi pare rău 😔
S: Cristi.... mă doare , însă ai fost sincer si respect asta . Te voi ierta daca imi promiti ca vei avea grija de acum .
C : Mă .. mă ierti? Doamne , iti multumesc!
V : Eu ... cu tine nu am nimic .... dar cu ea am ! Ale ! Ce drq ... l-ai pupat ?
A : Da ! Si a fost mai tare decât cu tine !
V : Cum sa fie mai tare decât .... stai ! Ti-ai adus aminte! M-ai mai pupat ! O cerule!
A : Ă .. nu stiu de ce am spus asta. Nu-mi amintesc sa te fi pupat pana acum . Si nu stiu de ce as face-o, cum sunt împreună cu Cristi.
C : Ale ? Mă iubesti nu ?
A : Normal !
V : Ce incerci sa faci ?
C : Păi atunci... imi vrei si binele, nu ?
A : Bineînțeles.
C : Atunci ma lasi sa fiu cu Sabry?
A : Adică.... te desparti de mine pentru ea ?
C : Nu... pentru ca nu am fost cu tine. Te rog intelege-mă ... datorita tie sunt cu ea , chiar nu-ti mai amintesti ? M-ai ajutat mereu ! E imposibil sa fim împreună! Il iubesti pe Vlad!
A : Păi .... nu mi-l aduc aminte ... însă inima mea spune ca .... ca ... ca el isi are locul acolo ?
V : Te rog ! Aminteste-ti ! Mă iubesti?
A : Nu stiu !! Lasati-ma o data in pace ! Ma presați prea mult si ma si doare capul ... Cristinel ? Mă duci acasa ?
C : Te duc doar daca vine si Vlad !
A : Pff ok ...
Vlad o ia in brate ( pe sus )
A : Ce ? Dă-mi drumul ! Ce e cu tine?
V : Îmi pare rău dar nu imi amintesc :l
A : Esti enervant ... si cica te-as iubi .... Cristi ! Salveaza-mă !
C : De ce să te salvez ? Lasă că stai bine .
A : --_--
》》》》》》》》》》》》》》》》》》》
《《《《《《《《《《《《《《《《《《《
Acasă Vlad a discutat cu mama Alexandrei si au ajuns la un acord ca maine poate merge la şcoală .
Vlad o pune în pat
V : Te simti mai bine ?
A : Mda... ar trebui sa mi iau pastilele.
C: Ti le dau eu .. Stai!
V: Apropo ... chiar nu iti amintesti ?
A : Nu ...
V : Nu îți amintesti iubirea noastra ?
A : Nu ... imi amintesc ca parca am scăpat de un lucru de pe sufletul meu care m-ar lăsa sa stau cu Cristi .
V : Tu chiar il iubesti pe Cristi?
A : Da... si mă iubeste si el ,însă nu vrea sa te rănească
V : Deci... chiar e adevărat? Si el te place ? Înainte il plăceai ?
A : Nu stiu ... cred ca il plăceam dar nu asa ... acum imi dau seama cat de mult tin la el . Dar ce e cu intrebarile astea ?
V : Păi... de ce dintre toti doar pe mine m-ai dat uitării?
A :Păi am auzit de la doctor că e posibil sa uit lucrurile care m-au afectat in trecutul apropiat .
V : Si intr-o zi iti vei aminti de mine ?
A : Nu stiu ... simt ca e o legatura intre noi ... însă .... au capul ...
V : Cristi! Pastileleee!
C : Am venit ! Ia Ale !
A : Mersi ... nu mi place in casă ... vreau la aer !
C : S-o scoatem in parc ?
V : Da ce mă e câine ? Daca pațeste ceva.... hai sa ...
Ale se uită incuntată la el
V :Sau ... e o zi frumoasa , hai in parc 😅
A : Asa 🙂
Am coborât sa-l luăm si pe Spot
Vlad a plecat sa l ia pe spot iar Ale ramane cu Cristi.
A : De ce trebuie sa-l asteptaaam , vreau mai repedee. Hai fără el !
C : Nu ! Nu pot risca sa stam mai mult impreuna ... nu pot risca sa ma saruti iar ...
A : Macar o imbratisare atunci ?
C :Ok...
*Ale il ia in brate pe Cristi*
C : Au... ma cam strangi.. sufoci... agh n-am aer ... mor
A : Stai aiici!
C : Nu prea am unde sa merg .
A :Te iubesc, Vlad!
C :Nu sunt ... ti-ai amintit de Vlad ! Ale !
A : A.. da , asa se pare
C : Vlad ! Si-a amintit de tine !
Vlad sare pe usa in 0,2 secunde
V : Ale , iubito ! O doamne cat de dor mi-a fost de tine !
A : Daca mi-am amintit numele tău nu înseamnă că acum suntem împreună!
V : ...
A : Hai mai repede ...
Ajunsi acolo am admirat priveliștea... încă era cald si asta mă bucura, avand in vedere ca deja a venit toamna ... mi-as fi dorit din suflet sa mi amintesc totul , si cine era acest băiat misterios care spune ca sunt iubita lui... nu stiu ce m-a apucat cu Cristi , n-am nici cea mai mică idee . Nu e ca si cum te-ai lovit la cap acum cateva ore si era sa mori . In fine ,voiam sa ne asezam pe o bancuță însă am văzut doi tineri stand acolo si mâncând fistic .Va continua ....
CITEȘTI
Doar noi doi ❤/ w. Vlad Mnt
FanfictionATENTIE - CARTE IN CURS DE SCRIERE SI EDITARE - Best : 5 in ff ❤ Totul in carte ❤ Coperta noua : Made by AleMaria09 Personajele coperții : Vlad Munteanu AleMaria09 Cateva personaje ale cărții : AleMaria09 Vlad Munteanu Cristian Munteanu Sabri...