Molnár Jázmin vagyok és Losangelesben élek. Legjobb barátnőmet Varjas Nikolettának hívják de csak Nikinek vagy Bogyesznek hívom. Az iskolában ismerkedtem meg vele. Van egy bátyám Molnár Balázs aki utálja ha Balinak becézik ezért mindig így hívom, ezért már beletörődött. Szüleim igazgatója egy hatalmas vállalatnak ezért nem mondom hogy szegények lennénk de ennek megvan a hátulütője is. Mivel ez egy nagyobb vállalatról van szó sokszor el kell utazniuk messzebbre akár Európába is tárgyalásokra így nem sokszór látjuk őket. 16 éves vagyok barna göndőr hajam, zöld szemem van. Niki velem egyidős barna kissé fodros hajú gyönyörű lány akinek vagy barátja akivel 2 éve boldogítják egymást. A barátját Alexnak hívják . A bátyám 19 éves barna hajú és szemü. 3 éve van együtt barátnőjével Lilivel aki egy szőke hajú barna szemü modell. Nagyon aranyos és kedves lány sokszor segít vásárlásokkor ruhát választani. 4 nyelven beszélek mivel anyukám Magyar Apukám Norvég 8 éves koromig Rómában éltünk és most még amerikában vagyunk. Ezért tudok magyarul, norvégul, olaszul és angolul. A bátyám a suli nagymenője a csjával. Én se vagyok teljesen a ranglista legalja de nem vagyok a középpontban sem.
Ezt nem is bánom. Sürün járunk bulizni a barátaimmal. A tenger mellett van a házunk. Ha belépsz egy késsel előszoba tárul eléd jobrafordulva egy jellegzetes amerikai konyha egyenesen a konyha után van egy nappali egy bézs kanapéval és egy TVvel . A nappaliból nyílik egy tornáz amiről lépcső vezet a kertbe ami eleinte füves majd homokos és egy 10 lépésre már a víz mossa a lábadat. A kertben áll egy nagy diófa. Van egy pincénk az előszobából lefelé meg egy moziszobánk a konyhával szemben. A nappali folyosójának végén egy csiga lépcső vezet az emeletre ahol a szobák hejezkednek el . Balra fordulva a folyosó végén van az én szobám . Fekete- fehér stílusú . Egy kis körelykejem is van. Szemben a szobámmal Bali szobája ami kék-fekete színű. Amikor 13 éves volt akkor lett festve. mikor megkérdeztük miért I szerette volna azt felelte, hogy "Mert ez macsós" . A szibink mellett egy-egy vendegszoba. Mind a 2 bézs szinű. Mellette a lépcsővel szemben a szüleim szobája . Oda tilos belépnünk. Bár nem sokat veszik igénybe azt mondják hogy az számukra egy szent hely ami a nyugalomról szól. Ne rondintsunk bele. Mellette egy-egy stúdió mivel a bátyám énekel és nekem is kellet egy ha neki van. És azok mellett még a folyosó végén 2 tancterem mivel én táncolok és Balinak is kellett egy. A terem színe fehér 2 szembelévő fala tükörreflexes fedett. Az egyik tükrös oldal leött egy rúd is húzódik. Itt is van körterasz csak itt egybenyílik a bátyám termével. Ez a partra néz. Van egy nagy garázsuk ahol gördeszkák, biciklik, autók, görkorik, rellerek, szerszámok, foglalnak hejet. Van egy szakácsnőnk Bea és egy sofőrünk Alfréd. Őket családtagként tisztelünk és szeretjük őket. Mellettünk az egyik szomszéd Nikiék akiknek ugyanojan a házuk miben a 2 ház előző tulaja ugyan az volt ésígy epittete meg. A másik szomszédunk Beáék így mindig közel vannak. Ők egy kissé szolidabb takaros házban élnek. Nadjából ennyi lenyeges dolog van rólam és eddig az hittem ennyi is az én életem de hamarosan teljes fordulatot vesz az éltem.
Jázmin:Niki:
Alex:
Bali:
Lili:
Anyu:
Apu:
És lesz még egy szereplője a storynak de még nem spoilerezek:
Köszi hogy elolvastad ha tetszik nyomj egy vote-t, kommentelj.
ESTÁS LEYENDO
Ismerkedés önmagammal
FanficEz az első storym úgyhogy kérlek nézzétek el a hibáimat és írjátok meg nekem őket. A történet egy lányról szól aki azt hiszi tudja kicsoda de ez egy pillanat alatt megváltozik és kell találnia a helyét az életben........