Yeniden bir Ziam hikayesiyle karşınızdayım.Daha önce yazıklarım çok acemiceydi daha bir tecrübe kazanıp yazmaya karar verdimmm.Bu tek bölümlük olacak.ve son olarak ;
ZIAM IS REAL BITCH !! :dDD
Baş ağırısından ölen ilk insan olabilirim.Belki de yalnızlıktan ölen ilk insan olabilirim.Ama bu konuda ilk olmam imkansız.Baş ağırısından daha fazla ne yapacağımı bilemedim ve hemen doktor olan arkadaşım Harry'i aradım."Hey Harry."dedim telefona çıkar çıkmaz."Zayn." "Baş ağırısından ölebilirim Harry'i." "Doğru kişiye geldin Malik." "Zırvalamayı kes Harry.Hastanede misin diye soracaktım sana." "Değilim Zayn." "O zaman hastanede buluşalım Harry." "Kendi başına gidemiyor musun Zayn ? "Senden yardım isteyende suç seni bencil herif." "Hadi ama Zayn.Tek başına gidebilirsin seni koca bebek.Onlara sadece benim arkadaşım olduğunu söyle gerekeni yaparlar zaten.Ve son olarak seni yarın doğum günümde sağlam istiyorum Malik.İyileşmene bak.Geçmiş ol-" sözünü bitirmesini beklemeden telefonu yüzüne kapattım.Bunu yapacağını bilmeliydim ama başımın ağırısından düşünecek zaman bulamadım.Kendimi nasıl dışarıya attığımı bilemeden araba kullanmaya başladım ve hastanenin yolunu tuttum.Bendeki aslında hastane korkusu felan değil bendeki resmen insan korkusuydu.İnsanlardan ne kadar uzak o kadar iyi.Sahi ben ne ara bu kadar asosyal olmuştum ? Ben ne iş yapıyordum ? Sanırım iç mimardım.Bu kadar ihmal ettin mi sen kendini Zayn ? Belki bir kaç kişi sevdim ama bir türlü gerçek kişimi bulamadım.Çünkü bu lanet evrende bana yer yoktu.Ben hemcinslerimden hoşlanıyordum.Tanrı beni böyle yaratımıştı. Değişmem imkansızdı.Ben böyle yalnız bir şekilde mutluydum.Düşüncelerimi bölüp gerçek dünyaya döndüğümde karşımda ateşli bir doktor vardı.Tanrım,aşık olmak istemiyorum.Çünkü sürekli ben yaralanıyorum.Bu da diğer hikayelere benzemesin.Zaten belki bu ateşli hemşireyi hayatım da sadece bir kez göreceğim.Daha fazla oyalanmadan doktor mu hemşiremi ne olduğunu bilmediğim ateşli adamın yanına gittim.Selamlaştıktan sonra "Ben Harry'nin arkadaşıyım.Harry Styles...O da burada çalışıyor." doktorluğun verdiği soğukluk ile bana baktı.Yüzünde hiç mimik yoktu ve devam etmemi bekliyordu."Başım çok kötü." "Bunun için mi geldiniz ?" "Buraya çok meraklı değilim.Ayrıca sıradan bir baş ağırısı olsa gelmezdim heralde.Ve yarına kadar iyileşmem lazım çünkü yarın Harry'in doğum günü." "Biliyorum.O zaman bir bakalım."dedi küstahlıhından hiç ödün vermeyerek.Kısa sürede tevadi ettikten sonra yanıma geldi ve "Dediğiniz gibi durum biraz ciddi ama endişelenecek bir durum yok.Sadece küçük bir iğne yiyeceksiniz.Sonra kendinize gelirsiniz."dedi. "Tamam o zaman." dedim ve beni sedyeye doğru yönlerdi.Sırt üstü uzandığımda aklıma kötü şeylerin gelmemesi imkansızdı.İğneyi acaba nereye vuracaktı ? Ben düşünürken perdeleri kapattı. "İğneyi kalçanıza vuracağım."demesiyle erkekliğimin kendinden geçmesi bir oldu.İğneyi kalçama vurmaya başladığı zaman boğuk bir inleme çıkardım.Maksatımı gayet iyi biliyorum ; onu da azdırmak.Ama sanki çok takmamış gibiydi.Aptal Zayn,aptal Zayn....Kendini küçük düşürmede üstüne yok.Şu hastaneden çabuk kurtulmak istiyordum.Ayaklandığımı görünce yanıma yaklaştı. "Biraz yavaş."dedi ve ilk defa gülümsediğini gördüm."Bu arada iyi geldi mi ? Yarın doğum günü partisine katılabilir misin ? dedi."Evet,sanırım."dedim."O zaman partide görüşürüz." dedi."Ah,doğru sen de Harry'nin arkadaşısın." "Ben Liam,Liam Payne." "Ben de Zayn,Zayn Malik." "Tanıştığıma çok memnun oldum." "Bende." deyip gittim.
DOĞUM GÜNÜ :
Bütün gün hazırlıklarla uğraştım.Bugün kendimi çok daha iyi hissediyordum.İğne iyi gelmişti.Saat 19.00'a geliyordu bile.Konuklar gelmişti yavaş yavaş.Hemen kendime bir masa tuttum.Aynı zamanda gecenin çabuk bitmesi için dua ediyordum.Tanrım,nasıl dayanacağım ? Şimdiden evimi özledim bile.Birazdan burası bir grup insanın işgaline uğrayacak.Harry hiçbir yere gitmeme izin vermeyecek biliyorum.Harry konuklar ile konuşurken yanıma Harry'nin sevgilisi Niall geldi.Sahi onlar uzun bir süredir çıkıyorlar.Hatta onların ilişkisi çıkmanın da üzerindedir bence.Birbirlerinin ruh ikizi bunlar.Niall ile fazla samimi değildim sanki.Ona davranışlarımı ruh halim belirliyordu.Bazen onu kırıyordum biliyordum.Her zamanki Niall o.Neşesi dışarıya taşan Niall.Kahkahaları ile dünyayı sarsan çakma şarışın.Bu sefer ona sıcak gözükmek istedim.Biraz konuştuktan sonra yanımıza Louis geldi.Bu çocuktan nefret ediyordum.Eski sevgilim.Üniversite 2.sınıftayken çıkmaya başlamıştık.Sarhoş olduğumda beni becerip 2 hafta sonra terk etmişti.Toplam 2 hafta bile çıkmamıştık.Kalbimin bin parçaya ayırdığını hatırlıyorum.Hayatımı mahveden çocuk.Bunun yüzünden bir ay yatağımdan çıkamadım.Hatta bıraktığım sigaraya tekrar başladım.Futbol takımının kaptanıydı.Harry ve Niall ile çok yakın arkadaş olmuştu.Dolayısıyla benimlede oldu.Bir süre sonra çıktık.Terkedildim ve hikaye bitti.Yanımıza gelince "Meraba Niall." "Meraba Lou." "Aa,sana da meraba Zayn."dedi fakat cevap vermedim.Cevap gelmeyince "Birileri dışarıya çıkabiliyormuş."dedi. Tam ağzımı açıp bir şeyler söyleyecekken Harry geldi ve Louis ile selamlaştılar."Niall iki dakika yardımına ihtiyacım var,benimle gel.Onlar gidince Louis gıcığı ile baş başa kaldık."Yine baş başa kaldık Zain." Ağzımı açıp bir şeyler söyleyeme çalışacaktım ki sırtımda bir el hissettim ve sonra elin doktor Liam'ın olduğunu anladım.Sırtıma koyduğu elini bana uzattı ve tokalaştık.Sonra da Louis'e uzattı ve "Seni tekrar görmek güzel dostum." dedi.Louis de aynı cümleleri kurdu ve sonra "Zayn'i de tanıyorsundur ?"dedi."Resmi olarak dün tanıştık." "O zaman hikayemizi de mi biliyorsundur." dedi kahkaha atarak.Ona sinirli sinirli bakıp "Çok övülecek bir şey mi bu Lou ? Siktir ol git şurdan beni yorma." "Seni daha fazla yormayacağım Zayn."dedi ve defolup gitti.Liam ile baş başa kaldığımızda "Onunla arkadaşız.Ve bana bir şeyler anlattı." "Gerçekten mi? Acaba daha kaç kişiye daha anlattı?" "Sadece ben...Emin ol..." "O kadar mı güveniyor sana?" "Çevremdeki herkes öyle sanırım." "Biliyor musun şimdi daha sıcakkanlı geldin bana.Ama hala doktorluğun verdiği küstahlık üzerinde." "Yapma ya." deyip kahkaha attı ve "Beni de anla ama.Çok yoğun çalışıyoruz.Bu arada senin mesleğin ne ?" dedi. "İç mimarlık olması lazım.Ben işimden gayet memnum."dedim.Sevdim..dedi içkisinden bir yudum alırken.Partiye gayet hoş sözlerini ekledi.Bu partinin en hoş tarafı sensiiiin diye geçirdim içimden. Ama diyemedim"Hadi dans edelim." deyince şok oldum."Nasıl?" "Gel benimle.Dans edelim." dedi ve onu kırmadım ve dans pistine geçtik.Dans ederken bakışlarını bir an olsun benden ayırmadı. Sarhoş olmadığından eminim.Kafası güzel değildi.
Gece ne kadar da güzeldi.Soğuk içkiler bile Liam'ın bana verdiği sıcaklığı serinletmeye yetmiyordu.İşte uzun süredir aradığım saadeti buldum. Mutluluktan uçmak kavramının nasıl olduğunu öğrendim.İşte şimdi karşımdaydı gerçek kişim ve arkadan yaklaşıp "lavaboyu göstersem bana çok iyi olur"diyordu.Büyük ihtimal birazdan gerçek kişim bana iğne yapacaktı.
ARKADAŞLAR HERKESE TEKRAR MERABA.UZUN BİR ARADAN SONRA TEKRAR BURADAYIM.BU SENE SINAVIM VARDI AMA KISMET İŞTE BİR DAHA GİRECEĞİM.BU SEFER ÇOK ZORDU OLMADI.EN BAŞLARDA KEZBANCA BOYXBOY HİKAYELERİNİ BEN BAŞLATMIŞTIM SAYILIR.İLK ZİALL HİKAYESİ BANA AİTTİ AMA ULTRA KEZOCA OLDUĞU İÇİN HEMEN KALDIRDI ABLANIZ ŞU AN KENDİMİ DAHA ÇOK GELİŞTİRDİM VE GOOGLE TRANSLATE'İ BIRAKTIM. TEKRAR SINAVA GİRECEĞİM İÇİN YİNE UZUN SÜRE ORTADA OLMAYACAĞIM. ONUN YERİNE ŞİMDİLİK BURAYA TEK BÖLÜMLÜK BİR BOTTOM!ZAYN OLAN ZİAM HİKAYESİ BIRAKIYORUM.OKUDUĞUNUZ İÇİN ÇOK TEŞEKKÜRLER!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LOVE ME
Fanfictiongerçek ile yakından uzaktan aşağıdan yukarıdan ya da çaprazdan alakası yoktur malesef