|Michael Jackson|
3.fejezet
Miután hazakísèrtem Kelly-t boldogan sètáltam haza. Mikor kinyitotta a bejárati ajtót láttam a vázában lévő rózsákat. Ezek szerint megtartotta őket. És igen most elàrúltam magam! Én vagyok az aki öt hónapja visz virágot Kellynek! Fogalmamsincs mi ez az érzés amit érzek, a mellkasom belül szinte lángol, a szívem gyorsabban ver és a hasamba van egy kisebb görcs. Mi van velem? Oké, ennek otthon utánanézek!
Otthon a könyvtáramba nézegettem verses köteteket, könyveket és minden fèle egyéb dolgot, hogy megtudjam mi ez az érzés ami kínoz. Habàr nem kínoz mert igazàn jó érzés. Az egyik könyvből kicsúszott egy boríték. Eléggé megvan már sárgulva. Kinyitottam és megnéztem mi àll benne.
Drága Kisfiam!
Ezt a levelet azèrt írom mert tudom, hogy szükséged van rá! Tudom, hogy most egy olyan èrzés "szorongat" aminek nemtudod a nevét. Tudom, hogy mit èrzel! Lángol a mellkasod, hevesen ver a szíved. Biztos érezted már ezt az érzést, csak màr nem emlèkszel rá. Ez az érzés nem màs mint: Szerelem! Beleszerettél egy lànyba aki mindennèl fontosabb neked! Remélem megtudod szerezni szíved választottját és ugyan úgy érez irántad! Sok sikert kicsikèm!
Szeretettel: Anya♡Ezekszerint szerelmes vagyok! Huh. Ez kemény dió lesz! Valyon mi legyen a következő lépés? Elèg a viràgozásból! Ideje a màsodik szintre lèpni! De sajna nem tudom mi legyen az! Gondolkodásomból kopogás zökkentett ki. Odakaptam a fejem és làttam, hogy a lakájom, Edward az.
- Bocsánat a zavarásért, Maestro!-lèp be a könyvtàrba.- De észrevettem, hogy kicsit furcsán viselkedik! Minden rendben?
- Igen, minden rendben!-válaszolom mire bólint és elhagyja a könyvtárat. Hirtelen remek ötletem támadt. Odaszaladtam az asztalhoz és a fiókjaiba kezdtem el kutatni. Megtaláltam amit kerestem. Egy üres bőrkötésű naplót. Visszaültem eredeti helyemre és elkezdtem bele írni. Miután megvolt egy vers átmásoltam egy papírra és beletettem egy borítèkba. Már vàrom, hogy reggel legyen! Egész èjszaka fent maradtam és különfèle verseket írtam...Sziasztok! Íme a harmadik rész! Remélem tetszik! Ha igen tudod a dolgod! Good Night Jacksonistàk!
By: Roxy Jackson💋
ESTÁS LEYENDO
Két különböző ember, ugyan az a lélek
FantasíaA lány a "szellem" és az emberek. Lehet, hogy a lány csak beképzeli, lehet, hogy nem! Lehet, bajba kerül lehet, hogy nem! Kitudja? De egy biztos! Máváltozott az élete! by: Roxy Jackson????