Jdem spolu do školy

1.3K 73 11
                                    

Asi už víte že jsem u Finna i přespala. Byla fakt sranda! Šli jsme asi spát nějak v půl třetí ráno. Moc jsme se nevyspali, když jsme museli vstávat v půl sedmé ráno. Normálně jsme vstali, popřáli si dobré ráno a připravili se do školy. Vzali jsme si tašky a vyrazili do školy.

Šli jsme po chodbě a najednou na mě Finn vyjekl ,,Víš že jsi nejpopulárnější holka na škole?"

Al: ,,Cože? Jak to víš"

F: ,,Říká se to tady Alycio"

Šli jsme po chodbě a všichni se na mě a Finna uculovali a zdravili nás. Dokonce i pískali..To si mysleli že spolu chodíme nebo nevim.. Jsme jen přátelé..
Vešli jsme do naší třídy a to jste měli vidět pohledy Ellie a Iris. Zuřily závistí.
Tini a Ayla chtěly aby jsem s nimi šla na záchody. Souhlasila jsem a šla.

Tini: ,,Kde jsi byla Alycio!"

Al: ,,Nebudete tomu věřit, ale spala jsem u Finna"

Ayla: ,,Kecáš! A bylo něco?"

Al: ,,Jsme jen přátelé,ty blbko" zasmála jsem se

Tini: ,,Neboj. Brzo budete víc než jen přátelé" drkla do mě

Al: ,,Ale prosím tě" mávla jsem rukou a odešla zpět do třídy

Sedla jsem si vedle Finna. Právě jsme měli češtinu. Ach, jak nudná to hodina.
Chtěla jsem si vytáhnout svůj blok, ale nemohla jsem. Byl tam pomalu jen stále nakreslený Finn. Raději jsem si vytáhla sešit češtiny a začal kreslit do něho. Začala jsem kreslit nějakou holku. Prostě nějakou vymyšlenou. Cítila jsem jak mi Finn stále kouká přes rameno.

F: ,,Kreslíš hrozně hezky!"

Al: ,,Díky Finne" zasmála jsem se

Zjistila jsem že chci být s Finnem něco víc než přátelé.. Taky mi došlo že to není normální kluk támhle od vedle, ale slavný kluk, který má dost povinností. Tím chci říct že ho nesmím moc zatěžovat. Jsme teď alespoň přátelé a to je dobré. Párty mi opravdu mohla se s ním více poznat, ale teď se chci věnovat mému hraní na violoncelle. Odeslala jsem přihlášku do velmi známého talentu, kde se hraje právě jen na violoncella.

Zůstaň se mnou Kde žijí příběhy. Začni objevovat