Adı Didem .15 yaşında. İtici,ters bir kız ama sosyal . Herkes tarafından sevilen tarz biri.Kardeş kelimesine çok değer veren,kardeşleri için yaşayan bir kız. Sözel ve görsel zekası oldukça fazla.Canı sıkıldığında resim çizen ve kitap okuyan biri.Rap dinlemek onun hayat tarzı.Hayatıysa fazla karışık .
Yine her zaman ki mayhoşluğuyla kalktı yataktan ve öylece tavana baktı.Sonra eline,kendine külüstür gelen telefonunu aldı ve saate baktı.
-Olamaz saat 07.40 ! Okuldan nefret ediyorum !
Biraz sinirli birazda aceleyle hemen okul kıyafetlerini giydi ve çantasına iki defter atıp koşmaya başladı.Neyse ki okul eve sadece üç sokak uzaktaydı.Hemen sınıfa girdi ve her zamanki tavırıyla çantasını sırasına attı.Grup arkadaşlarına "Günaydın !" dedikten sonra hızlıca kantine inip kendine patetesli boğaça ve vişneli meyvesuyu alıp yukarı çıktı.Yukarı çıkarken kendi kendine konuşuyordu.
-Nefret ediyorum.Herkesten herşeyden.Şuraya bak koşarak okula geldim kıravatımı nasıl bağlamışım.Allah kahretsin. Ders matematik şimdi sabah sabah çek bakalım üçgenlerin teorisini..
Sınıfa çıktığında tüm arkadaşları gelmişti ve öğretmenin sınıfa gelmesine beş dakika kalmıştı.Yerine oturdu.Bir yudum meyve suyu içtikten sonra sıra arkadaşı Burcu yanına geldi ve ona uzun uzun baktı.Didem sert bir tavırla
-Ne var ne? Ne bakıyorsun ?
-Dün kaçta yattın Didem ? Gözlerinin farkında mısın ? Şişmiş ve mosmor olmuş . İlaçlarını kullanmıyorsun öyle değil mi ? O yüzden de uyuyamıyorsun.
-Burcu rahat bırak beni.Sana mı dert benim kaçta yattığım ? Nalet olası o ilaçları kullanmaktan nefret ediyorum ama kullanıyorum merak etme !
Neyse ki Burcu Didem'in bu hallerine alışıktı.Bu yüzden önüne dönerek matematik testini çözmeye başladı.Didem ona uzun uzun baktı ve nasıl böyle çalışkan olduğunu anlamaya çalıştı.Aslında onu tam bir inek olarak görüyordu.Usulca mırıldandı..
-İnek! Hoca gelmeden çalışmasan olmaz sanki.Annemin sürekli seni bana örnek göstermesinden nefret ediyorum.
En sevdiği erkek arkadaşının hırkasını alarak katlayıp sırasının üzerine koydu ve yattı.Berk'in parfümünü çok seviyordu hırkayı koklarken uyuyakaldı.
-Didem..Didem.. Üç derstir uyuyorsun kalk artık.Bak Ece Hocanın dersi.Seni böyle görürse kızar. Didem! Kime söylüyorum ya..Of tamam uyanma.
-Ne var ya ne var ! Al uyandım mutlu musun ? Şebnem beni rahat bırakın.
-Ece hocanın dersi diyorum.Senin en sevdiğin ders.Dil ve anlatım.Bu dersi hiç kaçırmazsın ki.
-Pekala kalkıyorum.Merve geldi mi hiç ?
-Merve her tenefüs yanına geldi.Acaba hasta mısın diye ateşine baktı ve gitti.
Merve hayatta en güvendiği insanlardan biriydi.Karşı sınıfta olmasına rağmen çok iyi anlaşıyorlardı.Aslında grup üyelerinin hepsini çok seviyordu.Kardeş dediği insanlar için herşeyi yapardı.Kardeşleri için yaşıyor denilebilirdi yani ama bu grupta en değer verdiği Merveve Şebnem'di.Şebnem onlardan bir üst sınıftaki arkadaşlarıyla geziyordu.Didem bundan çok rahatsız olsada ona karşı hissettiği kardeşlik duygusu bastırıyordu kızgınlığını.
Ece öğretmenin dersi ne çabuk bitmişti.En sevdiği öğretmeni olduğu için ve en güzel dersin Ece öğretmenin olduğuna inandığı için çabucak geçiyordu dersleri.İçten içe bir gıcıklık vardı öğretmene karşı ama bu gıcıklık sadece siyah makyaj yaptığında ona kızmasından kaynaklanıyordu.Didem ise siyah makyaj yapmaktan hiç vazgeçmedi.
Nihayetinde okul bitti . Her zaman okuldan kaçıp sigara içtikleri yerde Merve,kıvırcık Begüm,şapşik Alya ve Didem oturmuş sohbet ediyorlardı.Merve bu gün Didemlere gidemiyecekti çünkü annesiyle kavga etmişti her gün ki gibi.Didem homurdanarak
-Off peki bende direk eve giderim.Yatar uyurum yada biraz Edebiyat çalışırım bilmiyorum yaparım bir şeyler.
-Kanka bir sigara daha versene bana.Biliyorsun evde içemiyorum.
-Sormana gerek yok Alya direk al ve iç ama sana kızıyorum bil.
-Neden kızıyorsun ki Didem sende içiyorsun .
-Benimle kendini aynı kefeye koyma Alya.Ben dört yıldır içiyorum.Sen daha bu yıl başladın bırakma imkanın var hemde kolayca ..
-Hey kızlar muhabbeti bırakın da biz geç kalıcaz.Alya hadi kalk. dedi Begüm.
Didem kulaklığını taktı ve en sevdiği rap sanatçısının şarkılarını sırasıyla dinlemeye başladı.Eve geldiğinde yüzü asılmıştı.Nedenini bilmediği bir şeyler onun moralini bozuyordu.Ağlamaya başladı.Laptobunun karşına geçti ve takıldığı siteleri açtı.Bir iki saat takıldıktan sonra kalktı ve yatağına uzandı yeni aldığı kitabın kapağını açtı ve okumaya başladı.Evde son ses rap müzik çalarken kitap okumayı nasıl başarıyordu ? Ağlamaya başladı yine saçma sapan şeyler aklına gelmişti . Müzik bitmişti ve elindeki kitabı yere düşürdü.
Ağlarken uykuya daldı...