2-těšímě

178 12 1
                                    

Vzbudila jsem se v 9. Takže mám ještě hodinu. Vztala jsem z postela a šla donkoupelny. Udělala jsem higienu,učesela se a nekonec se lehce nalíčila. Když jsem v koupelně měla vše hotové vrátila jsem se do pokoje. Oblíkla jsem si šedé uplé kalhoty. Vzala jsem si bíle tryko s nápísem I love black. Ještě popadla černou dloho mikynu a šla poschodech dolů. Nachodbě jsem zahla do kuchině kde byla už mamka,,Dobré ráno" popřáli jsem si navzájem a já z ledničky vytáhla relx liči v podobě džusu.

,,Tohle ti přišlo. Máš na prostě balík" podala mi papírek kde mi oznamovali,že na poště mám bylík,který si musím vyzvednou osobně do 10 dnů,,Děkuju" vložila jsem ho do peněženky a tu vhodila do kabelky. Jelikož už je půl destáté tak už pojedu. Oblíkla jsem si mikinu a nazula boty. ,,Já jedu ahoj" nakoukla jsem do kuchině,, Kdy příjdeš a ahoj" usmála se mámka,,Nevím"zavolala jsem nazpět a zavřela dveře.
Nastartovala jsem auto a jela stříc mé nové práci.
                                ***
Zaparkovala jsem. Vytáhla klíče ze zapalovaní,vzala kabelku,vystoupila.
Vešla jsem do vnitř a u recepce potkala pana Gunnarsena,,Ahoj,jdeš mi přímo na ránu poď zamnou" usmál se,,Dobrý den" usměv jsem mu vrátila a sledovala hi dlohou chodbou,,Budeš tady mít svů pokoj,kancelář jak chceš. Dostaneš klíče a během týdne se ti přidělá cedulka s jménem a tou práci." otočil se na mě, ale nazastavil se,,Dobře, děkuju" odkívala jsem toni když to neviděl,,Teď tě předstvím synům a zachvilku mají focení takže můžeš rovnou začít" došel k velkým bíle-mramorovým dveří a otevřel. Nasledovala jsem ho a vešla hned za ním.

,,Kluci to je Max vaše maskerka" oba se otočil a byli předemnou do pár sekund,,Marcu" podal mi ruky,,Max" přijala jsem jí,, Martinus " opět ke mě natáhl ruku,,Max" usmála jsem se,,Fajn tak zachvilku focení" kluci to okívali,ale nespustili ze mě oči. Bylo to trochu nepříjemné,ale asi to tak bude přád. Odložila jsem si kabelku na gauč,,Tak kdo chce jít první?" usmála jsem se,,Já" sedl si Marcus ca židli před velké zrcadlo,,Fajn" usmála jsem se na Martinuse a šla za Marcusem.

,,Hotovo" odstopila jsem aby se na sebe mohl podívat,,Wau,ale já nevidím co jsi udělala"

,,Tady jsem ti zvíraznila lícni kosti a oči a byli byl více vidět" usmál se,,Dík je to top" zvedl se,,Martin-" nestihla jsem to doříc a už seděl předemnou. Udělala jsem to stejný co Marvusovi,,Děkuju" zvedl se a odešel.

Přešla jsem ke kabel se a vytáhla zvoníci mobil. Volala mi sestra. Bez váhaní jsem to zvedla a mobil přiložila k uchu

Ahoj,mohla bysi ve tři odvíz dom ze školy?

Ahoj,jo určitě, ale nevím jestli to stihnu pak ti zavolám

Dobře,děkuju pa

Pa

Tipla jsem to a mobil vrátila do kabelky. Otočila jsem se narazila do něčí hrudi,,J-já omlovám se" vysokala jsem nějakým stylam ze mě a koukala na Martinuse. Musím uznat,že i vtakovém věku v jakém je má sestra si umí vybrat. Teda jestli nechce Marcuse,,To je dobrý " usmal se.Ne že se roztečeš.Co? Kde ses tu vzalo? ,,Jsi v pohodě?" mávl mi rouk před obličejem,,Jo" pokusila jsem se o usměv,ale jeho hruď byla jiného názotru. Musela jsem jít na zachod. Takže jsem ho obešla a opustila místnost.

Když jsem se vracela ze záchodu na chodbě mě zastavil pan Gunnarsen,,Aaaa tady si Max" usmál se,,Jo no musela jsem si odskočit" upravila jsem si tryko,,Dneska už můžeš jít domů a kdyby náhodou zavolám ti" super,,Dobrá" usmala jsem se,,Tak naschledanou" ,,Ahoj" ještě jsem si zašla pro kabelku a rozloučila jse s klukama. Chvilku jsem seděla v auta. Když Už jsem chtěla nastartovat na okínko mi zaklepali kluci. Stáhla jsem ho,,Co se stalo?" položila jse otázku,,Hodila by si nás tady ke škole? " zeptal se mě Marcus,,Emm jo jasný." usmala jsem se a kluci si nastoupili. Dojele jsem ke škole a viděla svou sestru. Vystoupila jsem zároveň s klukama. Moje je sestra se zastavila a řízala s otevřenou posou,,Omg tvá ségra přávě dovezla Marcuse s Martinuse! " vykřikla nějaká holka a všichni se rozeběhli k mému autu. Kluci byli v minutě spátky v autě,,Hele brzdi to je mé auto" zadtavila jsem holčinu,která chtěla dovnitř,,Ale vždyť " snažila se něco říct,, Taky budeš mít auto" usmála jsem se,,Keri nastup" jen kívla a vlezla do auta,,Ahoj jsem Ema a Martinus říkal, že nás vezměš domů " usmála se na mě menší holčička,,Jo jasný " obešla auto a sedla si.,,Jen nevím kde-" ,,Já ano" přerušila mě sestra,,Ovšem ty ano " uchechtla jsem ,,Jen nemám sedačku tak snad nevadí " otočila jsem se do zadu,,Ne" zakroutila hlavou. Jak se to říká celou cestu kromě toho,že mi říkali kam mám a nemá jet bylo trapné ticho.

,,Ahoj a děkujeme" usmál se Marcus,, Jojo ahoj" sestra se jen uculila,,Odkud je znáš?" zeptala se po chvílí ticha(opět),,Jsem jejich maskérka a kostimérka jak to tam vypadá" usmála jsem se na sestru,,Bomba" pronesla

Ahoj
Tak tu máme další kapitolo.
Kolik je,když to čteš?
Jinak doufám, že se líbí
A za se ahoj

Nový život?!Kde žijí příběhy. Začni objevovat