Evet artık hazırım uçağımın kalkmasına dakikalar kaldı ama ben urfaya gittiğimde ne olacak . Öyle elimi kolumu sallayarak konağa gizlice girip Yeşim'i almam zor olacak ama bir yolunu bulup kardeşimi oradaki cehennemden kurtarmam lazım yoksa küçük yaşta başına gelmeyen kalmayacak . Onun gözünüdeki yaşlara bakmadan sırf abimin hatası yüzünden bedel ödeyecek . Berdel olacak ona gelinlik diye kefen giydirecekler ve beklediğim uçağın anos sesiyle ayayağa kalktım yürümeye başladım ama , Belaya , Kadere , Olacaklara doğru yürümeye başladım telefonumun çalmasıyla durdum bu Bahadır acaba ne oldu bende hemen telefonu açtım .
-Efendim kuzen bir şey mi oldu ?
Dedim ve telefondaki kişi Bahadır değildi Ahmet amcam ve sesi endişeli sinirli bir tondatdı sesini yükselterek bana .
- Bahar sen neredesin sakın bak sakın gitmeye kalkma !!!
Diyerek bana telefondan endişeli bir şekilde bağırdı haklıydı benim için endişeleniyordu ama benim de yapacak başka bir şeyim yoktu bende amcama sesim titreyerek .
- Özür dilerim amca bunu yapmalıyım .
Dedim amcamdan diğer seferinden daha sert bana .
- Bahar sen gidince kardeşini getireceğini mi sanıyorsun işleri zorlaştırma .
Dedi kardeşimi getiriyim , yada getiremeyim ama benim bir abla olarak yapmam gerekenler var . Acıyla gözlerimden süzülen yaşları silerek , titrek sesimle amcama son kez .
- Özür dilerim amca hakkını helal et !
Diyerek uçağa bindim ve kalkışı bekledim artık her şey benim için daha değişik olacak karşıma zorluklar çıkacak mesela babam Osman kervancıoğlu gibi onu yani Yeşim'i alıp götürmeme izin vermez ama berdel de olamayız ....
----------
- Hanım efendi kalkın geldik iyi misiniz ?
Diye sakin bir kadın sesiyle uyandım gözlerimi açıp baktığımda bu hostesti uykunun verdiği sersemlikle
- Efendim !
Dedim ve kadın yani hostes bana gülümseyerek .
- Şanlıurfa' ya geldik .
Dedi harika . Kendime gelip oradan uzaklaştım ve yürümeye başladım buraları tam üç yıldır görmüyorum ve ne kadar da çok değişmiş sonuçta tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanıdır . Şimdi bana kalan şey Osman kervancıoğlu'nun konağını bulmak yani Babam olacak kalıpsızın evini bulmak .
Hadi ama inanmıyorum olacak iş mi kayboldum mu hayır canım buralarda bir yerlerde olacak galiba evin yerini unuttum ve boş sokakta konağı bulmak için dikkatli bir şekilde yürüyorum ve karanlıktan bana .
- şşşttt güzelim baksana yolunu mu kaybettin sana yardım edelim sana yol olalım .
Diye bir ses duydum ha s.ktir ordan gece gece birde bu mu burdan hemen topuklamam lazım ve hemen gitmeliyim ben orda duran dört kişi görmezden gelip yürümeye başladım ama bir benim kolumdan tutup aralarına aldı ve saçımı okşayarak
- Sana yardım edelim ister misin kaybettiysen yol olalım ne dersin bize katılsana .
Diyerek bana pis pis gülüyorlardı bende onlara .
- Ya bırakın beni imdatttttt
Diyerek bağırmaya başladım ama kimse gelmedi korkulan da olmadı tekrar gücümü toplayarak .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Küçük Berdel [ TAMAMLANDI ]
Aktuelle LiteraturBilinir ki bu hayatta her zaman küçük gelinler ve Berdeller hep başkalarının kararları yüzünden küçük yaşta Beyaz gelinlik giydirirler ve beline kırmızı kurdale takarlar oysaki birde küçük Gelinin yada Berdel'in gözünden baktığında o Beyaz gelinlik...