4. Bölüm: Choosevil

2.1K 112 120
                                    

----

Akuma ne akuma, nedense son zamanlarda hiç yoktu. Bomboş. Şehir duru, ilham vericiydi.

Her zamanki gibi, yine ve yine ve yine okuldalardı. Ama bu sefer ders kimya değildi, tasarım dersiydi. Öğretmen yüzüne ciddi bir surat koymuş, kollarını birleştirmişti. Projektörü açtı ve bir yarışmadan bahsetmeye başladı.

"Bu yılki yarışma çok daha büyük olacak. Bu sebeple gruplar halinde çalışacaksınız. Grupları söylüyorum: Alya, Nino ve Nathaniel. Chloe, Sabrina ve Kim. Alix, Rose ve Juleka. Mylene, Max ve Ivan. Ah dur bir dakika... Gediye Marinette ve Adrien kalıyor ama onlar 2 kişilik grup olmak zorundalar. Siz de bir grup olduğunuza göre ve gruplama bittiğine göre anlatıyorum... Ne yapacağınızı siz seçeceksiniz. Yeter ki konsept kış olsun ve yaptıklarınız kıyafet olsun."

Herkes çalışmaya ve planlamaya başlamıştı ki Adrien ve Marinette birbirlerine baktılar. Alya, Nino'nun yanına oturacağı için Adrien'ı kovdu. Adrien da yavaşça Marinette'in yanına oturdu. Marinette çantasından tasarım defterini çıkardı ve Adrien'ı takmadan, kafasını kaldırmadan, kaşlarını çatarak tasarlamaya başladı.

Fısıldayarak, "Ben tasarıma başlıyorum. Sen sadece fikir ararmış gibi yap." dedi Marinette.

Adrien onu duymuştu. Yüksek sesle "Tamam peki, böyle yapalım o zaman!" dedi ve göz kırptı ama Marinette aldırmamıştı.

Tasarım olarak Chat Noir'ın kostümü gibi bir mont ve (dizide Adrien'a verdiği gibi) yeşil (Adrien'ın gözlerinin rengi) bir atkı ile bere tasarlıyordu Marinette. Bu tasarımları görünce, ne kadar Marinette'ten pek haz etmese de ego kasçak ya, Chat Noir'dan bahsetmeye başladı.

"Bu montu Chat Noir'dan esinlenerek mi tasarladın?"

"Sana ne?"

"O ve Ladybug ile ilgili konular ilgimi çekiyor. Yeşil atkılar mı, cidden mi? Bence kışı temsil eden mavi olmalı."

"Bunları giydiğinde sana yakışmalı, gözlerin ile uyumlu. Üstelik Chat Noir'ın da gözleri yeşil. Ayrıca, kışı soğuk renkler temsil eder. Yani sadece mavi değil, mor ve yeşil de gayet temsil ediyor bence."

O kadar hızlı ve tek nefeste söylemişti ki bunları, Adrien'ın gözleri faltaşı gibi açıldı.

"Peki." dedi ve onu izlemeye devam etti.

***

Kimya dersinde, (yine) Mylene ve Max parmak kaldırıyordu. Mylene, Max'ın önünde oturuyordu. Hoca Max'ı seçmişti ama Mylene kendisini seçtiğini sanmış ve konuşmaya başlamıştı. Bütün ders boyunca Max parmak kaldırsa da hoca onu görmemiş, gördüyse de seçmemişti. İçinde öfke birikmişti. (Allahım nasıl bir öğrenci bu lan. Böyle şeylere üzülüyor.)

'...uç küçük akumam...'

POOF!

"Choosevil, ben Hawkmoth. Git ve-"

"Tamam HawkyMothy."

"Benim adım HawkMoth."

"Tamam."

Choosevil Adrienların sınıfını bastı.

"Bunu ödeyeceksin Mylene..."

Mylene'in suratına bir bant parçası fırlattı ve Mylene'in ağzı yok oldu. Artık konuşamıyordu.

Sırayla insanlara bant fırlatmaya başladı.

Marinette ortadan kaybolmuştu ama Adrien henüz sınıftaydı. Tam çıkacakken suratına bir bant yedi.

Adrien

Al işte... Of... Konuşamıyorum. Naapıcam şimdi? Neyse ben yine de dönüşeyim. Belki leydime bir yardımda bulunabilirim.

Dönüştüm ve leydimi aradım.

"Nerede- ağzın!"

Kafamı evet anlamında salladım ve ne yazık ki bakışı attım.

'Tamam. Sen şimdi kapat, ben haritamsı şeyden yerini bulup gelirim. Hadi kapa kapa."

"Geldim."

Oha dercesine bir bakış attım ona.

Nasıl bu kadar hızlı geldi?

"Buralardaydım." dedi. Aklımı okumuştu.

Yoksa büyücü falan mı?

Yürümeye başladı, onu takip ettim.

"Felaketi kullan ve git o bant kesicisi aletimsi şeyi felaketle." dedi.

Felaket diye anırmadan nasıl felaketimi aktive edecektim? Neyse, bir şekilde hallettim, çünkü ben bir Chat Noir'ım.

(Eklenmiş not: 😑)

Gittim aldım o bant kesiciyi. Puf. Kül oldu.

Hehahehahehaheha! Kudur!

Marinette

Vay be, kolay olmadı. Ama naapalım, hep kolay mı olucu?

Adrien bana iyi davranıyor. Ama neden? Ben onunla kavgalıyım. Yes yes distant distant. Neyse uff. Neden şimdi böyle Chat Noir'dan falan bahsetti ki?

(Eklenmiş not: "Distant" uzak demek ;))

***

"Buluşmak ister misin?"

Bunu bana mı dedi şimdi?

"Neden?"

"Proje için."

"Heeeeee. Tamam olur. Parkta?"

Suratımdaki kızarma + şaşırma + kızma belirtilerini umarım fark etmemiştir.

"Tamam o zaman, okul çıkışı görüşürüz Marinette."

"G-Görüşürüz."

Baya baya buluşuyoruz yani...

----

Evet arkadaşlar şu an baya bi' yazdım yaklaşık 630 kelime. Biraz telafi oldu bence. Her neyse, öptüm sayın kaçtım bayın.

Eklenmiş not: Birçok okur Adrien'ın ağzı olmadan dönüşebilmesine şaşırmış ama bu bir kurgu yani çok takılmayın (açıkçası açıklamaya üşendim 😂)

En Büyük Aşklar Kavga ile Başlar (Adrinette) ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin