Okulun ilk günüydü çok heycanlıydım sabah erken kalkıp en orspuca kıyafetlerimden giymiştim. Her tarafım görünüyordu herkesi etkilicektim. Bir de çantama kokain koydum ki sıkılırsam diye. Her neyse yarım saat kadar aşağıda bekledim çok sıkıldım yha off.s sonra okul otobüsü geldi içeri girdim -salak oçlarla doluydu- oturmak için yer buldum ve oraya hemen oturdum sjsjsjs. Okula geldiğimizde otobüsten son inen ben olmuştum, içeri girdiğimde dolapların orda çok hot bi çocuk vardı saçları renkliydi ilk başta gay sandım. Ona aldırış etmeden dolabıma gittim sonra fark ettim dolaplarımız yanyanaymış yha.s shsjsjsh. Çocuk bana baktı ve göz kırptı "Slm" dedi. Bende ona gülümsedim ve arkamı dönüp gittim. Gerizekalı yha sen kmsn bana slm diosn. Ders matematikti gittim oturdum cam kenarına matematikten nefret ediyorum off yha.s. Sonra çck içeri girdi hemen yanıma oturdu. Çocu inceleyip gözlerimi devirdim o sırada saçlarımla oynuyordum. Çocuk bana adımı sordu bnde "Snne" dedm. Ben Lil Pump diyip garip sesler çıkardı. Ğğğııı ğğğıııı yapmaya başladı. Bende çocuğa "Siktir git" dedim. Erkekler küfür edeb kızları çok sexi bulur çünkü sjsjsjsj. Dersten sonra Lil Pump koridorda yanıma gelip kalçalarımı elledi -sapık yha yerim.s- bende ona bakıp "Napıyosun yha" dedim. Numaramı istedi bende hemen verdim. Akşam eve gittiğimde telefonum çaldı birden. Bilinmeyen numara. Açtım ve o tanıdık sexi ses konuşmaya başladı. Merhaba davsahn annemler evde yok bize gelsene dedi. Bende hemen "OHA OLUR SJSJSJ" dedim. Adresini meşaz attı bende hemen gittim tabi yani.s. Eve vardım ve zili çaldım çok süre geçmeden kapı açıldı Lil Pump karşımda duruyordu ve üzerinde yeni moda gucci tişörtü vardı. Çok sexiydi. Beni içeri davet etti sonra kapayı kapattı. Aniden içime girdi çok hızlıydı ilk seferimdi kan akıyordu vajinamdan. "Bırak beni." ağlıyordum.
Senin gibi bir kızı bulmuşken asla bırakmam diyip tekar aniden içime girdi. Ben ona bakire olduğumu söyleyince " Aishh! ilkin miydi?" dedi ve beni bu şekilde odaya kilitleyip gitti...