Hey guysss thank you soo much for reading this story!!
I love you Crazy Mofo's gang...
okey,,, back to normal..
heeel erg bedankt voor het lezen en voten en reacties geven en daar moeten jullie ook echt niet mee stoppen cause I Love It ♥♥
--------------------------
Hoofdstuk 25.
Liam’s Pov.
Beduusd zaten Jess en ik in de woonkamer, de vrouw had ons haar kaartje gegeven zodat we nog even na konden denken “jij als model…” mompelde ik zacht waarop Jess me vragend aankeek “waarom op zo’n toon ?” vroeg ze zacht, ik zuchtte en haalde mijn schouders op “ik weet het niet Jess…” “dus je vind mij niet modelwaardig ?” zuchtte ze maar toch hoorde ik een speelse klank in haar stem “Jessa, je weet dat ik je prachtig vind, maar vind je het niet vreemd. Ik bedoel die vrouw geeft ook nog toe dat ze ons de hele dag heeft lopen volgen” Jessa knikte en ging wat dichter tegen me aanzitten. Even keek ik de kamer rond, we hadden niet veel… het boksen leverde ook niet meer zoveel op en de rekeningen bleven binnenstromen, dat wisten we allebei… en… en een modellenbaantje verdiend goed heb ik gehoord, maar kan ik Jessa loslaten? Ze is het enige wat ik nog heb… “Li?” haar zachte stem haalde me uit mijn gedachten “huh?” antwoorde ik “ik denk dat ik het doe… ik weet waar je aan dacht net en ik dacht hetzelfde, we hebben het geld wel nodig” versuft keek ik haar aan, hoe doet ze dat toch ? een flauwe glimlach ontstond op mijn gezicht “je moet het zelf weten meis, het is jou keus” antwoorde ik terwijl ik een kus op haar voorhoofd duwde, stiekem hoopte ik nog dat ze zich zou bedenken maar Jessa kennende kwam daar niet veel van terrecht...
Jessa’s Pov.
“ik zie je vanavond Li” zei ik waarna ik een kus op zijn mondhoek duwde “doe voorzichtig Jess, ik hou van je” ik glimlachte en zwaaide nog even naar Liam “ik hou ook van jou” fluisterde ik nog.
Achter me hoorde ik Liam wegrijden… daar stond ik dan… alleen voor een groot gebouw met allemaal covers van modebladen vergroot en ingelijst als posters op de voorkant. Ik nam nog een laatste hap lucht en liep naar binnen, ik melde me netjes bij de balie en ik werd naar een kamertje gewezen. “dus jij bent Jessa, mijn assistente, Mevrouw Hill had al veel over je verteld, wat fijn om je eindelijk te ontmoeten” een gestalte uit een hoekje van de kamer draaide zich om en keek me vriendelijk aan “ik ben Roy, je nieuwe manager” zei hij grijnzend “Jessa, aangenaam om u te ontmoeten” antwoorde ik beleefd terug waarop Roy begon te lachen “zeg maar je, en je mag me ook wel Roy noemen, kom ik wijs je de weg door het gebouw” antwoorde hij en pakte me bij mijn arm vast, ik weet niet wat maar ook al deed hij nog zo aardig, hij had iets duisters over zich heen, iets geheimzinnigs maar ik negeerde het… ik wou het geld zo graag voor Liam en mij… “hier hebben we de mannen afdeling, je zal het hier vast leuk vinden” legde Roy uit terwijl hij op de deur klopte, ik hoorde wat gestommel aan de andere kant en een shirtless jongen met blonde geverfde haren deed open “Niall, dit is Jessa waar ik je over vertelde, ik moet nu naar een meeting, stel jij haar voor aan de andere jongens en de dames boven?” Niall knikte en nam mijn uitgestoken hand aan “leuk je te ontmoeten Jessa, kom ik laat je de rest zien” ik knikte en probeerde niet naar Niall’s bovenlichaam te staren maar al snel begon ik hem met Liam te vergelijken… daar kan niemand tegenop… ik grinnikte zacht en liep samen met Niall door de brede gangen waar hij bij iedere deur even aanklopte en me aan de rest voorstelde.
Roy’s Pov.
Alles gaat precies volgens plan meneer, ze valt in katzwijm voor onze jongens, als ze nu maar genoeg hun best doen om haar te verleiden… dit zal Liam kapot maken en u krijgt u wraak… alles loopt op rolletjes….
--------------------------------------
Sorry lieverds ik weet dat het niet zo lang ik maar ik ben met mn werkstuk bezig... en ik dacht ik moet ff snel wat uppen... duss dat deed ik xd
ik probeer zo snel mogelijk weer te uppen ♥
Love you guyss ♥
Crazy Mofo Uit ♥
*Keep voting and keep giving comments ♣
JE LEEST
Fight the pain. ~ Liam 1D FanFic.
Fanfiction-Dutch Liam Payne FanFic. -Lots of Love -Fighting -Protecting -There's already a part 2 ! -Go and check it out ! -Have Fun ♥ ***Even over de cover ! ik vond hem op internet en hij past perfect bij mijn verhaal ! :) maar... is het toevallig de cover...