Suga

245 17 3
                                    


-Kimegyek szívni egy kis friss levegőt-felállok és szó nélkül kisétálok. A többiek nem mondanak semmit, sőt észre sem veszik, hogy elmegyek. Jin és Jimin még mindig a fotóst próbálják lenyűgözni, RM az angol tananyagot állította össze a telefonján, a többiek meg csak elvoltak. A fejemet dörzsölve nyomom ki a vasajtót és a maszkot az arcomba húzva nézek körül a forgalmas utcán. 

-Szép maszk-szólal meg mellettem egy ismerős hang. Megfordulva belenézek egy gyönyörű kék szempárba, és sosem hittem volna, hogy létezik olyan ember, akinek természetesen ilyen világosak a szemei és nem a kontaktlencse hatása miatt.

-Itt hagytál valamit?-kérdezem idegesen. 

-Nem-vigyorog.

-Öhm, akkor...-vakarom a fejem búbját, de nem tudom mit válaszolhatnék. 

-Rád vártam-von vállat közönyösen.

-En...engem?-nyelek nagyot magamra mutatva.

-Aha. Téged-szökken mellém.-Van kedved meglógni egy kicsit?-kérdezi felvont szemöldökkel.

-Én és te?

-Aha. Mi ketten a nagyvilág ellen-bök oldalba, mire bizseregni kezd az a pont, ahol hozzámért.-Benne vagy?

-Persze-vágom rá túlságosan is gyorsan.

-Oké-mosolyog.

-Hol a kutya?-nézek el mellőle.-És a húgod?-még sohasem voltam ennyire ideges egy lány közelében.

-Elmentek-szögezi le.

-Elmentek-ismétlem utána, mint valami hülye papagáj.

-Ja. Szóval arra gondoltam, hogy elviszlek pár helyre.

-Mondta a lány, mielőtt kibelezte áldozatát-morgom, mire Ivy a hasát fogva nevetni kezdett.

-Vicces vagy!-oldalra döntve a fejét tanulmányoz és úgy érzem magam, mint az iskolában felelés közben.

-Te meg elég őszinte-mondom pár pillanat elteltével.

-Remélem nem zavar.

-Nem.

-Akkor mit szólnál, ha a parkkal kezdenénk?-ragadja meg a karom és a válaszomat meg se várva húzni kezd.

-Úgy érzem nincs beleszólásom-a válaszomra kuncogni kezd.

-Tényleg nincs-ért egyet. 

Egymás mellett haladunk a forgalmas utcán, és alaposan odafigyelek, hogy ne érjen össze mégcsak a kezünk se. Lehet, hogy nagy bajba fogok kerülni, amiért eljöttem, de most komolyan, ki nem szarja le? Itt van mellettem egy angol csaj, akivel közös nyelvet is beszélünk, így nem kell a fejemet ráznom, mint valami balfasz, amikor magyaráz nekem valamit. Hát nem csodálatos?

-Szóval...Te egy banda tagja vagy-néz rám Ivy.

-Aha.-válaszolok. Síri csend.

-Öhm. Mindig is ez volt az álmod?-próbálkozik tovább a csevegéssel.

-Valami olyasmi. Bár a terveimben még szerepelt a tűzoltó vagy a kosaras szakma is.-vallom be.-Bár sosem gondoltam volna, hogy tényleg sikerülni fog a zenélés. Arra meg pláne nem, hogy valaha turnéra megyek-ered meg a nyelvem.

-Pedig nem is vagytok olyan rosszak. Hallottam egy számotokat, és nem volt gáz-hitetlenkedve ránézek.

-Nem is vagyunk olyan rosszak? Nem volt gáz? Megbántasz-kapok a szívemhez drámaian. Egyre inkább lecsillapodok mellette, és asszem még elég normálisan is eltudnánk beszélgetni.

Wings  -BTS-Where stories live. Discover now