İŞTE TOP

8 0 0
                                    

Hemen işe koyulmalıydık yoksa bu gidişle topu asla bulamayacaktık.

Merve
- E hadi arayalım topu.

Merve'nin sözüne uyduk vee Allah bilir kaç saattir aynı yerde dönüp dolaşıyoruz.

Merve
- Ihh ayaklarım koptu.
Ben
- Allah Allah Mervecim bu fikri bize uzaylılar önermedi. En baştan kendin düşünmeliydin bunu. E tabi suç bizde senin aklına kim uyar ki. Hem bak ayakların kopmamış yerinde duruyor. Biraz düz mantık?
Beril
- Ay tamam başım şişti bi beni dinleseniz konuşmaktan fırsat bulamıyorsunuz ki topu gördüm ben. Bakın şurada hadi alıp gidelim.
Sinem
- Aaa cidden de benim uykum geldi. Biz kaç saattir burdayız annelerimiz merak etmesin???
Ben
- Şimdii biz Merve ile çukura düştüğümüzde siz yukarıda biz aşağıda uyuklamıştık yani onu bi gün saysaaaak 1,2,3,4.... ııı sanırım hesaplamalarıma göre biz 1 veya 2 gündür burdayız.
Sinem
- Vallahi annemle babam nasıl bu kadar zaman bizi merak etmemişler hayret. Ben onların yerinde olsaydım polisi çağırır ilk olarak da buraya bakmalarını isterdim.
Beril
- Amaan neyse biz burada topu bulmuşken bizene ondan hadi alıp hemen çıkalım bu eski patlıcan kokan keçi istilasına uğramış yarasa yuvasından.

Ondan sonra topumuzu yanımıza alıp montlarımızı yere sererek biraz şekerleme yaptık.

GİZEMLİ KULÜBEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin