Vi sidder nu endelig i flyet, for waow der var mange fans i lufhavnen! Igen igen!!! Og jeg fik skrevet autografer og fik taget mange billeder! Jeg er ved at vende mig lidt til det:) Vi lettet fra Danmark og er på vej til Oslo! Wuhuuu
2 timer senere
Vi er landet og har fundet alle vores ting! Vi skal mødes med Kjell-Erik og Gerd-anne, jaer det er drengendes forældre! Og self Emma (deres lillesøster).
Marcus: Der er de!
Jeg ser dem ud af øjenkrogen, og vi løber over til dem! Jeg giver dem alle en krammer, de er virkelige søde!
Ihhh familien Gunnarsen er bare fantastiske!
Vi køre mod hotellet, som vi skal bo på i 2 dage! For de skal først spille koncert imorgen aften!
Gerd-Anne: Hvis Marcus og Mille deler værelse, Martinus og Emma, Mig og Kjell-Erik, er det så fint?
Vi nikker alle sammen!
Det bliver sikkert hyggeligt at dele værelse med Marcus, ahhah.
Dagen efter
Jeg vågner ved at Marcus høre højt musik, typisk ham altså!
Marcus: Godmorgen smukke, sovet godt?
Mille: Jaa, fantastisk. Dig?
Marcus: Har sovet dejligt, fordi du lå jo lige ved siden af mig!<3
Jeg rejser mig fra sengen og går over til ham, tager hans hånd og kigger op i hans dejlige brune øjne! Ja, han er ca. et hoved højere end mig, (Er lille, AHAAH). Han læner sig frem, og vores læber mødes! Hans læber er dejlige varme, kysset er blidt og dejligt!<3
4 timer senere
Vi er kørt over til der hvor de skal spille, wuhuu jeg glæder mig så meget til at se det!! Jeg har hørt at der har siddet fans i kø, siden klokken 05.00! Det jo sygt, altså omg! Det er jo nærmest helt synd for dem! Men de har selv valgt det, men stadig! Jeg går ud af bagdøren, og om til stedet hvor der sidder flere 100 fans allerede! "De kender mig nok ikke?" tænker jeg lidt for mig selv. Så jo går derover, men hvad tænker jeg på!!! Self kender de mig, altså waow flot Mille! De kigger alle på mig, "OMG" råber nogle "Hvem er hun?" råber andre "Ej, omg er det virkelig MIlle!?" råber en anden! Jeg skynder mig ind igen, for det her går ikke!
4 minutter så går de på!
Jeg kan slet ikke vente, "One more second with you" synger de og de er oppe på scenen! De spiller masser af sange og alle deres fans skriger og synger med på dem alle!
Marcus: Okay, er i klar til en fantastisk sang?
Alle fansende: JAAA!!! Skriger de alle sammen
Marcus: Det er nemlig "first kiss", men jeg skal ha valgt en pige som skal op på scenen!?
Marcus kigger rundt, han vender sig om og peger!
Hej venner.
Det er virkelig lang tid siden jeg har lagt noget ud, jeg har ikke haft så meget tid. Da jeg har været ude og rejse og været syg:/
Knuuss<3
YOU ARE READING
Marcus min eks kæreste!?
FanfictionJeg er bare en normal pige, Mille hedder jeg! 100.000 følger på insta og kendt som Marcus Gunnarsens ex kæreste! Hvad sker der når Marcus og Martinus kommer til Danmark og skal spille koncert! Og min bedste veninde vil have mig med til koncerten! T...