Podstawowe informacje
Twórcami ahs są Ryan Murphy oraz Brad Falchuk, gatunek serialu to horror oraz dramat, ale z tym pierwszym nie ma wiele wspólnego pomimo nazwy, nie należy do najstraszniejszych.
Osiągnięcia
Przez ludzi jest oceniany na prawie 8/10, zdobył 2 nagrody Emmy za najlepszą aktorkę 2-planową dla Jessici Lange i za najlepsze fryzury!
Zdobył również satelitę za najlepszy serial innego gatunku i 2 inne nagrody, również dla Jessici Lange!
Sezony
Każdy sezon jest na inny temat, jak na razie powstało ich 7, w ostatnim poruszono temat polityki, według mnie jest to jeden z najlepszych
Krótki opis każdego sezonu
1.- Murder Hause
Harmonowie postanawiają przeprowadzić się, nie mając pojęcia o tym, co miało miejsce w nowym domu. Po czasie odkrywają krwawą i mroczną historię rezydencji.
2.- Asylun
Lana zamierza napisać artykuł o seryjnym mordercy kobiet, więc włamuje się do zakładu psychiatrycznego. Zostaje schwytana przez pracowników i uwięziona w placówce.
3.- Sabat
Cordelia Foxx otwiera elitarną szkołę dla czarownic, gdzie uczy kontroli nad mocami i chroni przed powracającymi sabatami.
4.- Freak Show
Była diwa niemieckiej sceny prowadzi cyrk dziwadeł, gdzie chroni swoich podopiecznych przed nietolerującymi ich ludźmi.
5.- Hotel
Detektyw John Lowe prowadzi śledztwo w sprawie brutalnych morderstw na terenie Los Angeles. Pewien trop doprowadza go do owianego tajemnicą hotelu Cortez.
6.- Roanoke
Młoda para z Los Angeles przeprowadza się do starej opuszczonej farmy w Karolinie Północnej, gdzie zaczynają doświadczać tajemniczych zjawisk.
7.- Cult
Młody polityk, Kai Anderson, wierny zwolennik Donalda Trumpa, okazuje się być psychopatą z dużym talentem manipulowania ludzi. Najlepiej przekonują się o tym Ivy i Ally - Młoda para.