Düğün bitmiş nihayet eve gelmişlerdi Duru ve Ateş. Duru gelinliği çıkarmak için bir odaya geçti. Ateş de Duru'nun karşısındaki odaya gidip üstünü çıkardı ve bütün yorgunluğunu atmak için duşa girdi.
Duru da odasında gelinliği çıkarmaya cebelleniyordu. Sonunda çıkardı ve o da duşa girdi.
Duştan çıkıp üzerine rahat bir şeyler giydi. Ateş de duştan çıkıp tişört ve eşofman giyinip aşağı indi. Duru da az sonra salona indiğinde Ateş koltuğa uzanmış televizyon izliyordu. Mutfak tarafına geçip bir bardak su aldı kendine ve diğer koltuğa oturdu.Ateş Duru'ya bakıp duruyordu.
"N'oldu?" (Duru)
"Hiiç." (Ateş)
Duru biraz daha oturup yatmaya gitti.Yatağına girip kendini uykunun güzel kollarına bıraktı. Biraz sonra Ateş Duru'nun odasına girmişti. Ateş Duru uyuyor sanıyordu. Duru sesi duyunca uyanmıştı. Başını doğrultup Ateş'e baktı.
"N'oldu Ateş?"
"Uyudun mu diye baktım."
"Uyuyorum."
"Uykum yok."
"Yarın okula gideceğim ben."
"Okula gitmek istemiyorum."
"Tamam gitme Ateş."
"Aslında babam bizi.... Şey yani..."
"Ne?"
"Balayına göndermek istiyor."Bu sırada Ateş Duru'nun yatağının köşesine oturmuştu.
"Balayına mı?"
"Evet."
"Iyide biz gerçekten evli değiliz ki."
"Gerçekten evliyiz. Resmi olarak öyleyiz."
"E yani?"
"Yanisi balayı işte.."
"Yani bilmiyorum, sen bilirsin."
"Tamam o zaman ben babama Duru da kabul etti derim."
"Tamam."
"Iyi geceler."
"Sanada."Ateş babasını arayıp bu güzel haberi vermişti.
Ertesi Sabah
Sabah erkendi daha. Duru uyanmıştı, Ateş uyuyordu. Salona indi Duru. Kendine bir kahve alıp içmeye başladı. Kapı çalıyordu.
Gidip kapıya baktı. Gelen Ateş'in babası Kerim'di.
"Hoş geldiniz."
"Hoş bulduk Ateş nerede?"
"Uyuyor, çağırmamı ister misiniz?"
"Sana zahmet Duru'cuğum. Onunla bir şey konuşmam gerekiyor."
"Tabii."Deyip yukarı çıkmaya başladı Duru.
Kapıyı tıklattı. Sonra içeri girdi."Ateeeş..."
Ateş mışlayarak gözlerini ovuşturdu ve Duru'ya baktı."Baban geldi Ateş."
"Hassiktir!"
"Ne.."
"Off, geliyorum tamam."
"Babana neden küfrediyorsun?"
"Babama etmedim."
"Bana mı ettin yoksa?!"
"Ya hayır hayır!"
"Neyse ya.. "Duru çıkınca Ateş üstünü giymeye başladı. Duru aşağı indi.
"Geliyor Ateş."
"Sende hadi git üstüne güzel bir şeyler giyin kızım."
"Neden?"
"Canım giyin işte."
"Iyi giyerim."Duru çıkarken Ateş de inerken karşılaştılar merdivenlerde. Duru odasına çıktı. Üstüne güzel bir şeyler baktı ve sonunda karar verip pek de güzel olmayan bir şey giyinip odadan çıktı. Aşağı inmeye başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MAFYA SEVDASI #Wattys2018
Teen Fiction"Babam gibi olma, bırakma beni." "Söz veriyorum, bırakmayacağım seni." "Bir söz vermiştin bana, hatırlıyor musun! Beni hiç bırakmayacaktın?..." "...." Duru ve Ateş diğer insanlardan değişik değillerdi. Ne çok güzel/yakışıklı, ne çok akıllı... Tek fa...