Bölüm 1: Başlangıç

1 0 0
                                    

Günümüz teknolojisinden ve hayatından sıkılan adam kendini bu çağ'a ait hissetmemesinden dolayı çok sıkılır.

Hep kafasından eski çağ'lar da yaşamak var ve bu günümüz'e hiç ayak uyduramamıştır.

Bir gün aklına koyar ve kabile ortamına girmeye karar verir.

Sadece 1 bilet ve yanına başka hiçbirşey almayan bu adam yola koyulur.

Dilini dahil bilmediği ülkeye giden bu adam halk için de kabile sormaya başlar.

Adam'ın kafasın da bir sürü soru! Ya beni kabul etmezler ise,ben den korkarlar ise, ben ne yaparım!

Evet sonun da bir kabile bulur! Fakat nasıl yaklaşabileceğini bilemez.Kıyafetlerinden onu onlardan olmadığını bilecekler ve korkup kaçacaklardı.

Adam kabile ortamına ayak uydurabilmek için üstündeki bütün kıyafetleri çıkarıp üstüne yerden ne bulduysa sürüp kendini kirtletip biraz da yürüme haraketlerini değiştirip aralarına girer.

Kabile halkı adamı görür ve bir anda dururlar! Yabancı

Kabile halkı tedirgin,adam ise daha tedirgin ne yapıcağını bilmiyor!

Adam'ın yanına bir küçük çocuk gelir ve kendi dilinde birşeyler söyler ama adam hiçbirşey anlamaz.

Adam hemen çocuğun konuştuğu gibi konuşmaya başlar ama beceremez.

Kabile halkı hemen anlar adamın konuşamadığını ve yanlarına alırlar.

Adam şimdiden kendini kabile halkına sevdirir.

Sıkılan AdamWhere stories live. Discover now