Ik keek bang naar men telefoon ik was ondertussen in mijn kamer. Ik wou men kamer opruimen maar ik zag dit bericht. Huh? Wie is dit ik besloot het te vragen ik vroeg wie het was. En al snel kreeg ik antwoord: de toekomstige vrouw van wassim! Dus beter blijf je van hem af! En owee als ik te weten kom dat je dit aan iemand vertelt! Eh kahba!
Ik antwoorden met : wie denk je wel niet te zijn om zo over me te praten. Onbekend: We hebben dus te maken met een pittige tante. Als ik van jou was zou ik maar op je kontje gaan zitten.Opdat moment kwam lina men kamer binnen en ze ging op men bed zitten. Sooow tell me everything! Over? Zei ik. Ze zei : hou je niet van de domme en vertel over jullie afspraakje in de nacht. Shhhht ni zo luid zei ik.
Pov:wassim.
Ik lag in men bed want ik ben rond 5:00 aangekomen en direct in slaap gevallen. Ik ben nu net wakker en het is 13:00. Ik stond op en zag dat de rest al wakker
Was. Ik ging naar beneden en ontbeet. Ik zag niemand. Na men ontbijt ging ik overal kijken maar ik zag ze niet. Ik keek als laatste in de werkkamer en zag ze daar. Ik groeten iedereen en vroeg ze :wat ze hier deden? Men vader zei :het word dringend tijd dat we een plan verzinnen voor de rest van de bende op te pakken. Ik beslis daar toch ook over? Zei ik. Ja tuurlijk maar we wouden je niet wakker maken zei men vader. Ik zei : mohim hebben jullie al iets? Euhmm ja we zijn erachtergekomen dat de rest van de bende ergens hun nieuwe kamp hebben opgezet dicht bij het grote bos. We zijn erachter gekomen doordat we nabil (vriend van wassim zit ook in de drugs) naar daar undercover hebben gestuurd. Maar we weten wel niet of hij binnen is geraakt zei hicham.Pov:Nisrin
Het was vandaag zaterdag,het is overmorgen terug school. Gelukkig heb ik gisteren men hard goed kunnen luchten bij lina. Ik stond op en ik keek op mij gsm, ik wacht nog steeds op het antwoord van wassim. Eigenlijk heeft hij het beloofd maar ik wacht gewoon nog op ene bevestiging. Ik zag dat ik geen berichtje Had van wassim,maar wel van een paar vrienden. Sinds ik ben genezen van kanker vraag ik me altijd af of ik wel 100% genezen ben. Want kanker kan best wel snel terug komen. Ik heb zelfs nog niets gezegd tegen iemand over het voorval in Marokko. Ik heb het zelfs niet tegen sanae gezegd. Want ik heb geen zin in die medelijden, en die vraag van gaat het?. Zo irritant, ik heb ook het gevoel als ik het vertel dat er iets zou gaan veranderen tussen onze vriendschap. En dat is het laatste waar ik nu zin in heb. Ik wil gewoon normaal zijn als alle normale mensen. Ik wil niet gezien worden als" dat meisje dat kanker had ".....
Niets vermoedens van alles wat er gaat gebeuren..Ik ging naar de douche om me op te frissen. En deed mijn kleren aan, want ik ging vandaag nog wat spullen kopen voor school. Ik ben altijd zovan op het laatste moment alles kopen..,🙄 ik ging samen met sanae,want zij had ook nog wat spullen nodig. En ze zei me ook dat als het aan haar lag dat ze helamaal niet alleen ging.
Dit was mijn outfit, ik maakte nog snel een foto voor snap, met " omw With bae". Ik openden instagram en zag dat sanae een nieuwe post had, samen met jamal haar vriendje. Wlh zij zijn zo'n goals samen.
Ik antwoorden nog snel in de reacties : cutiesss😻. Ik hoorde vlak na dat ik de commentaren onder haar foto plaatsten de deurbel. Ik ging opendoen en zag dat het sanae was. Ze keek op jaar gsm en zei : cutiess ahaha ze was gwn men commentaar aant lezen. Ik zag dat ze even druk bezig was op haar gsm. Ik keek haar geïrriteerd aan. Opdat moment kreeg ik een melding. Er stond : "sanae heeft geantwoord op je reactie". Ik keek haar lachend aan en keek wat ze had geantwoord. Er stond : " aah tnx schat ik hoop dat ik dat ook tegen jou en je man kan zeggen 😉. Ik knuffelde haar en zei : wlh ik jou van jou! Sfe sfe kom of gaan we hier de hele dag klef staan doen? Ik zei nee Nee sfe. Ik moest eerlijk gezegd wel denken aan wassim bij die woorden, maar ja waar is hij nu??
Pov: wassim
We namen even een pauze we hebben het plan net klaar. Ik zag dat hicham aan het koken was, maar 3keer raden zelfs al kookt hij begint hij met dansen. Ik pakte mijn snapchat erbij aangezien ik toch alleen maar bekenden heb maakte het niet zoveel uit. Ik filmde hem en zetten erbij : "trouwmateriaal💍"
JE LEEST
~Wassim en Nisrin~ ( voltooid )
Lãng mạnDit verhaal gaat over nisrin een doodnormaal meisje. Maar je zult zien dat geluk niet haar beste vriend is. Zal wassim ooit van har houden? Niks mag gekopieerd worden!! ❗️❗️❗️❗️