Capitolul 2

20.6K 231 22
                                    

Dupa aproximativ o saptamana, am aflat ca Greyson era un hacker nu un IT-st, si ca a creat o aplicatie prin care putem vorbii doar noi, ceea ce e cool. M-am imprietenit cu Yan si Grey dar pentru restul ma simt ca o jucarie sexuala.

De fiecare data cand incerc sa vorbesc cu John ma ignora, de parca nu el a fost primul om din viata mea. V vrea sa ma invete sa lupt, desii el nu intelege ca am centura neagra la karate si am facut si gimnastica, iar Derek vrea sa repete scenele din filme cu mine. Mai e si putin narcisist, dar ce sa faci daca arata bine. 

Iar din cate am auzit Jasmine e lesbi, asa ca acum chiar sunt jucaria lor sexuala. Si m-am mutat de acasa, intr-un aparartament secret, unde nu trebuie nimeni sa afle ca locuiesc, pentru ca mai nou pot deveni trofeul organizatiei rivale, Ochiul mintii, din cate am auzit.

Totusi, acum trebuie sa merg acasa la V, pentru a 3 a lectie, de trans cu pistolul, ceea ce nu e asa greu pe cat pare. Am mai tras o  data cand am fost cu tata la vanatoare, deci cat de greu e sa tragi in dusmani? 

-Esti pregatita? spuse V 

-Da, de ce nu. 

-Vezi, dupa antrenament, ai o alta ocupatie. 

-Cum ar fii?

-Pai Jasmine e lesbi, deci noi nu putem face sex decat cu tine, deci bun venit in noua ta viata.

-Dupa cum am zis nu sunt curva voastra.

-Vrei sa traiesti? O sa iti placa in organizatie, o sa vezi. O sa devenim si prieteni la un moment dat.

-Siguuur, atata timp cat ma f*t cu tine, nu-i asa?

-Nu o lua chiar asa, nu e ca si cum te tinem ostatica si te violam. Asta e ceva ce ar face John, eu te iau de buna voie, daca nu te execut. 

-Doamne, hai sa terminam odata cu antrenamentul asta. 

Si am inceput sa tragem in roboti care ne atacau cu foc, iar cand am ramas fara glonte mi-am folosit abilitatiile de gimnasta pentru a-i dobori. Dupa care pentru runda a 2 a, am fost fugarita de niste caini turbati de foame, dar era si V cu mine deci nu ma deranja daca cainii il muscau. :))) 

Iar apoi la final, m-am luptat cu V, cot la cot, fara arme, sabii sau smecherii. Din nefericire am cam dat fail aici. Tipul face asta de 7 ani, eu fac asta de 1 saptamana, dar m-am ajutat de karate si de gimnastica. 

-Gata antrenamentul, hai la dus. 

-Pot sa te intreb ceva, mai personal?

-Da, de ce nu.

Stateam amandoi pe banca, transpirati, gafaind si band apa, fiecare din sticla lui. 

-Daca ai 27 de ani, de ce nu ai o iubita? Esti bogat, esti talentat, faci fotografii frumoase, esti cunoscut si mai esti si seful unei organizatii mafiote, esti ipotent sau care-i faza?

-Am avut o iubita..o chema Ranya, am cunoscut-o cand aveam 19 ani, la o licitatie pentru o fotografie de-a mea, iar ea mi-a iesit in cale. M-am indragostit de ea din primul moment, iar ea a simtit acelasi lucru pentru mine. Totul a fost foarte frumos 3 ani, ne-am si logodt, ne-am mutat impreuna, Yan este verisorul ei mai mic. 

-Serios? Si ce s-a intamplat..?

-Ii placea foarte mult sa ajute oamenii nevoiasi, pentru asta era organizatia la inceput. Ea a fondat-o. Ranya's Fundraising Association. 

-RFA...

-Exact, dar din cauza ca nu mai avea pe nimeni, iar matusa ei, mama lui Yan nu o prea placea, a cazut intr-o depresie adanca. Devenea agresiva, lua antri-depresive, plangea mereu, era inchisa in ea, credea ca nu o mai iubesc, doar din cauza ca nu ma interesa sexul, eu voiam sa fie a mea doar pentru e, nu pentru sex. 

-Cum v-ati despartit..?

-Intr-o dimineata, ea nu era cu mine in pat, asa ca m-am dus in gradina. Noi stateam destul de aproape de o prapastie, ea a vrut sa ne mutam in casa aceea. Era pe marginea prapastiei, se plimba si striga. Arata ingrozitor, se vazuse ca isi pierduse mintiile. I-am zis sa vina la mine, iar apoi s-a uitat la mine, si mi-a spus in ochi ca ma uraste, iar apoi s-a aruncat...

-Imi pare foarte rau, nu trebuia sa intreb..

-Acum faci parte din organizatie. Asta s-a intamplat acum 2 ani, de atunci organizatia s-a inchis, pana acum, ce tu, i-ai luat locul Ranyei. 

Dupa cele spuse, isi sterge lacrimile, si isi da tricoul jos, ridicandu-se de pe banca, si ma ridica si pe mine, iar apoi ma saruta pasional, si imi da tricoul jos. 

-Dar nu am facut dus.

-Facem! 

Si  ma lipeste de perete, sarutandu-ma cu buzele lui calde plinde de vibratie, mainile lui atingandu-ma peste tot. Imi bag mainile prin parul lui usor umed, apoi ma ia in brate ducandu-ma in pat, si dezbracandu-ma complet, apoi dezbracandu-se si el. 

Ma saruta, ma ia pe sus, si ma duce in dus cu el. 

-Am zis ca facem dus, pai uite ca facem. spuse el, sarutandu-mi abdomenul

Se ridica, imi saruta gatul, apa calda stropindu-ne pe amandoi, eu gemand de placere. Se apleaca jos la feminitatea mea, si isi baga capul si imi gusta aproma, facandu-ma sa gem cat de tare puteam. 

Ma ia in brate, ma lipeste de gresia rece, pe care sigur am incalzit-o la cat de fierbinte eram eu, si intra in mine cu o putere mare, inchizand ochii si scotand sunete de placere si durere. 

Dupa aproximativ 45 de minute, am iesit de acolo extenuata, asezandu-ma in patul lui, unde am adormit pe pieptul sau, amadoi fiind goi. 

***
Ma trezesc singura in pat, V in fata unui birou, cu un prosop in jurul picioarelor lui, uitandu-se la o poza. Imi iau cearsaful subtire cu care eram inveliti, si ma duc langa el. 

-Ea era Ranya?

-Da..

-Era frumoasa...aea ochii verzi superbi.

-Avea cei mai frumosi ochii din lume.

-Cred ca ar trebui sa ma imbrac, si sa ma intorc la apartament..

-Cum doresti, daca vrei poti ramane peste noapte.

-E in regula, ne auzim pe chat.

-Sigur, drum bun.

Toata conversatia a stat cu fotografia Ranyei in mana, chiar si dupa ce am plecat tot cu fotografia statea. Dar cand intru in apartament, inauntru era...

Sper sa va placa cartea, mie mi se pare destul de interesanta. PS: NU O SUPORT PE RANYA, O SA AFLATI SI VOI LA MOMENTUL POTRIVIT!!! Cititi si noua carte "Intre lanturi"! 

Angajata pentru sex! [+18] //Finalizata//Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum