Bölüm : 12 HOŞLANIYOR MUYUM?

57 3 0
                                    

Duru artık çok çaresiz hissediyordu. Ateş... Onu çözmek çok zordu. Ona dokunmak ya da dokunamamak zordu gerçekten.

1 Ay Sonra

Duru yine dışarı çıkıyordu.

"Nereye gidiyorsun ? " (Ateş)

"Akın'lara."

"Neden ? "

"Begüm'den ayrılmı..."

"Bu bizi ilgilendirmiyor."

"Beni ilgilendiriyor Ateş."

"Ama beni ilgilendirmiyor!"

"O zaman ilgilenme!!! Akın benim kardeşim ben gidiyorum."

Duru kapının kolunu tutarak açmaya çalışıyordu.

"Biz biliriz öyle kardeşleri..."

Duru dönerek Ateş'e baktı.

"Öyleyse öyle seni niye ilgilendiriyor bu konu bu kadar ?"

"Çünkü sen benim karımsın. Hareketlerine dikkat etmek zorunda..."

"Değilim. Ben.. hiç bir şey yapmak zorunda değilim. Kimsenin uşağı da yok burada. Çok istiyorsan sana kölelik yapacak biri..."

"Tamam git Duru! Yeter! Karışmıyorum sana. Ne bok yiyorsan ye!"

Duru sinirlenerek evden çıktı. Taksiye binip eski mahallesine gidip diğerlerini Akın'lara çağırdılar Akın'la beraber.

Hepsi beraber Akın'ların evindeydiler.

"Eee evlilik nasıl gidiyor?" (Elif)

"Nasıl gitsin be, aynı."

Sigarasını çıkarıp yakmaya başladı Duru. Akın çok durgundu. Konuşmuyordu, gülmüyordu. Bakmıyordu bile. 

"Ben yapamıyorum." Duru sigarasından bir çekimlik daha alıp derin bir nefes verdi.

Elif ve Akın ona bakıyordu. 

"Neden ?" (Elif)

"Üzüyor mu o çocuk seni yoksa ?" (Akın)

"Bilmiyorum ama olmuyor ışte. Yapamıyorum. Olmuyor, olmuyor, olmuyor. Çıldıracağım!"

Duru'nun ağzından

Artık içimde tutamıyordum. Hıçkıra hıçkıra hüngür hüngür ağlamaya başladım. Artık umrumda değildi hiç bir şey. Canım yanıyordu. Neden bilmiyorum Ateş'e değer vermesemde kırılıyordum davranışlarından. 

Yoksa değer veriyor muydum ki? 

Hiç bir şey bilmiyorum. Belki yarın geçer, belki bir saat sonra geçer. Ama şu an ciğerimi parçalıyor. Migrenim azıyordu gittikçe. Başım dönmeye de başlıyordu. Gözlerim kararıyordu. Dengemi kaybediyordum.

"Duru, iyi misin?" (Akın)

Gözlerimi açık tutmaya çalışarak başımı salladım.

"Hıhı."

Ve sonunda tamamen gözlerim kapanmıştı.

"Duru iyi misin!" Diye bağırdı Akın.
Bir şey diyemeden başımı arkaya yasladım. Nefes alamıyordum. Nefes alışverişlerim seyrekleşiyordu.

"Hastane..." Diyerek öksürmeye başladım. Ciğerlerim mi iflas ediyordu, ne?

Elif ve Akın'ı telaşlandırıyordum hiç istemesemde.

MAFYA SEVDASI #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin