POV Luciano
We stapten uit onze pikzwarte ranch rovers en ik haf een seintje dat de wapens erbij moesten. Brandon wou zo nodig naar deze school toe dusja. Ik was gewoon in mijn Nike pak en de rest in een net pak. We stapten naar binnen en ik gaf een gebaar dat ze de mevrouw achter de Bali moesten vragen waar de klaslokalen waren . Ze wees bang naar een gangetje. Ik liep nors door en schoot een gat in het dak. En toen ging het alarm af. Verdomme . Er kwamen een paar jongens terug met meiden en ze gingen terug naar de auto's . Ik liep naar een lokaal toe met mijn jongens en ik zag een knappe meid zitten en nog een. Oké als Julie nu doen wat ik zeg dan zal Julie misschien niets overkomen, jongens opdonderen en de meiden in een rijtje voor mij. Alle meiden gingen keurig naast elkaar staan. Ik liep langs ze en ik zag een knap meisje met bruin stijl haar. Goedgekeurd jij gaat mee. En ik trok haar aan haar arm en gaf haar aan luke. Ze wou ontsnappen en de tranen stroomden over haar wangen . Hier hou ik van ik heb de macht en angst in bezit. Ik liep verder en ik stond voor een ander meisje. Maar een paar seconden later viel ze flauw. Kneus. Ik liep verder en stond nu recht oog in oog met een fucking lekker wijf. Ze keek mij alleen maar vies aan. Mooie benen mooi kleurtje mooi haar. Goedgekeurd . En ik sleurde haar mee. Ze gaf geen kick. We liepen in de gang met dat andere meisie voor me. Maar toen kreeg ik een harde schop in mijn kruis. Godverdomme!! En ze rende weg. Ik rende achter haar aan en pakte haar. Ze was bij a ontsnapt. Wat niet veel hielp want mijn team bestaat ook uit politie enzo dus niemand kan mij pakken. Ik grinnikte en nam haar mee aan haar haren. Ik zag dat ze zich sterk moest houden. Ik duwde haar in de auto. Niet zo brutaal meisie. Noem me niet zo en ze keek boos weg. Je bent sexy als je boos bent. En ze keek mij even recht in mijn ogen aan. Damn blauwe ogen donkerblond haar volle lippen mooie kleur pit.... Ik schrok uit mijn gedachten en duwde haar de auto in. Ik ging achter het stuur en racete weg.
POV Lara
Hij duwde mij een kamertje in en ik zag een aardig meisje met blond haar zitten . ik denk een jaar jonger dan mij. Dit is je kamer , hij gaf mij een blaadje met vragen erop . Vul dit in . Ik kom het met een kwartiertje halen. Waarom. Omdat ik het zeg, en doe niet zo brutaal luister naar wat ik zeg en er zal je niets overkomen. En met die woorden liep hij de kamer uit. Ik draaide me weer om naar het meisje, hey ik ben Lisa . Ik ben Lara , mooie naam trouwens. Dankje. Ik knikte naar haar, ik zou echt beter naar hem luisteren , waarom? Omdat hij straks iets ergs doet bij je. Dat heeft hij ook bij mij gedaan hoor. Ik zag de tranen in haar ogen. Ik liep naar haar toe en sloeg een arm om haar heen. Hey meid trek je er niets van aan. Ja maar ik vergeet nooit meer wat ze gedaan hebben. Wat hebben ze gedaan. Z ze hebben me V verkracht fluisterde ze. Ik was 15 , wat?!! De klootzakken!! Er kwam een kleine glimlach op haar gezicht . Moet je niet je blaadje invullen? Ik knikte, ik liep ernaartoe en las de vragen .
Volledige naam
Leeftijd
Geboortedatum
Kleur ogen
Kleur haar
Ooit gezoend
Ben je nog maagd??
Wat? Dit ga ik echt niet beantwoorden hoor. Wat een Asholes . Ik pakte het blaadje en schreef er met grote letters op FUCK YOU!!! De deur ging open. Je blaadje. Ik gaf het blaadje met een tevreden gezicht aan de jongen. En ging terug naar het bed. Zeg Lisa. Kan ik me hier misschien omkleden? tuurlijk kijk maar in de kast . Ik opende de kast. Ik had halve gevangenis kleding verwacht maar tot mijn verbazing hingen er allemaal jeans van only calvin klein , Tommy 's Jezus . Ik pakte een broek van Levi's en een sweaters met Wathever er op. Ik trok Nike air max Thea aan en bekeek tevreden het resultaat. Ik liep uit de inloopkast en ging op het bed zitten. Geen mobiel geen boek niets..... Ik verveel me.... Wat willen ze eigenlijk met ons doen? Ze gaan je verhuren of verkopen. Wat?! Verkocht worden? Aan wie?! Rustig maar meestal word je maar voor heel veel geld verkocht voor meestal naja jeweetwel te doen. Ik knikte en keek weg. Dus dat doen ze. Ze verdienen miljoenen euro's door knappe meiden te verhuren of te verkopen. Of course. Wat een sukkels.
En toen vloog de deur open. Lara meekomen zij Luciano boos. Hij zag er ver lekker uit. Nike broek met sneakers en een strak wit shirtje waardoor je goed zijn sixpack zag. Ik liep naar hem toe. En hij trok mij mee. We liepen een kamer binnen. En hij duwde mij opeen stoel en pakte een blaadje. Er stond op FUCK YOU!!! deze is van jou niet waar. Ik keek alleen boos weg. Hij werd chagrijnig. Weetje Lars ik begin mijn geduld te verliezen. Jij moet heel snel gaan luisteren of je krijger een nog ergere straf dan dat je al hebt!!! En hij duwde mij tegen de muur aan. Au!! Laat me met rust !! Jij gaat nu zeggen wat de antwoorden zijn en anders zwaait er wat! Ik zij niets. Hij duwde mij op een stoel en ging aan een tegel zitten. Volledige naam?? Lara van de vliet. leeftijd? 17 . Kleur ogen. Lichtblauw. Kleur haar? Dat zie je toch.... Zeg het!! Donkerblond mompelde ik. Ooit gezoend. Ik keek weg. Nee . Ben je nog maagd?? D dat i is privé mompelde ik. Wat zij je?? Dat is privé piepte ik bang. Alleen ik liet niet merken dat ik bang was. Hij keek boos naar mij. Zeg het verdomme nu!!! Ik schrok. Ja ik ben nog maagd..... Nu mag ie lachen . Lach maar. Waarom zou ik lachen vroeg hij. Nou ik ben 17 en nog maagd. Hij grinnikte en vulde de volgende vraag in. Nu zijn we klaar. Kom maar mee. Hij pakte mij dikker bij mijn hand. Geen haar maar hand . Hij bracht mij naar een kamertje met een aardig uitziend vrouwtje ik schat haar 50 ofso . Maak je maar klaar je moet zo het podium op. Wat moet ik op het podium. Verkocht of verhuurd worden. Wat?! Ja je hoorde het goed en nu opschieten. En hij liep de kamer uit. Ga maar zitten meisie. Ze pakte wat make up en rommelde wat en smeerde het een en ander op mijn gezicht. Wat doe ik hier.... Verkocht worden of verhuurd worden. Voor geld en het geld gaat naar Luciano de baas van dit bedrijfje. En u vind dit allemaal normaal?? Nee schat maar ik kan er niets aan doen. Ik kan toch ook ontsnappen?? Neee lieverd dat is gewoon onmogelijk. Er zitten leden van de politie in zijn team . Hij heeft alles voor elkaar. Ik knikte verdrietig . Kijk het is klaar. Ik bekeek het resultaat. WoW dit is echt mooi!! Ze knikte. En liep naar een kast nu je kleding nog, ze pakte een kledingrek met veel te korte en blote kleding. Ze pakte een jurk met een inkijk van hier tot Tokio. En hij stopte net boven mijn kont. Heeft u ook nog normale kleding?? Nee schat je moet deze kleding aan want dat is beter om de mannen te naja lokken. Ik keek in de spiegel. Een hoer. Dat zie ik nu in de spiegel. Een dikke hoer. Er stroomde een traan oven mijn wangen. Rustig maar meisie. Hoe kan ik nu rustig zijn!! Ik word straks misschien verhuurd of verkocht aan een vreemde en dan word ik waarschijnlijk naja jeweetwel en ik ben nog maagd!! Sorry meisje maar, en ze werd onderbroken door Een van de jongens die in de deuropening stond. Je ziet er goed uit. Ja ik zie er uit als een hoer ja... Hij pakte mij bij mijn arm en trok me mee . Ik moet hier weg nu!! Ik gaf hem een trap ik zijn kruis en hij greep er gelijk naar . Ik rende zo snel mogelijk weg weg van hier. Maar ik was er bijna en ik struikelde. Ik wou opstaan maar stond toen tegenover......Luciano.
JE LEEST
A real perfect mess
Teen FictionLara is een lief meisje van 17 jaar , ze heeft donkerblond haar een beetje bruin haar en ze is licht getint met blauwe ogen. Ze gaat naar een internaat vanwege haar ouders die steeds ruzie hebben en haar vader haar moeder heeft vermoord . Het is nie...