Bölüm : 17

60 2 0
                                    

Ateş'le beraber Ateş'in arabasına binip yol aldık.

"Nereye?" diye sordum.

"Bilmiyorum. Valla okula gitmek istemiyorum hiç."

"Bende zaten okul işi yattı benim için."

Ateş gülümseyip gaza bastı. Son gaz ilerliyorduk.

Ateş, arabanın üst camını açıp müziği son ses açtı.

"Ateş, n'apıyosun? Deli misin?" dedim gülerek.

"Deliyim laaaaaannnn!" Bağırarak kahkaha attı.

"Delisin ulannn!" Kahkaha atıp kendimi dansın eğlenceli kollarına bıraktım. Çılgınlaşmayı seviyordum.

Herkes 'Bunlar mal mı, amına koyayım ?' der gibi bakıyordu bize.

Baktım Ateş'in umurunda değil bende takmadım. Hava kararmıştı, gece olmuştu.

Koltuktan biraz kendimi kaldırıp kendimi arabanın üstünde kollarım havada dans ederken buldum.

Saatlerdir çılgınlar gibi eğleniyorduk. Belki ben güzel değilim ama beraber güzeliz Ateş'le. O beni mutlu ediyor. Belki de onun her hareketi hoşuma gidiyor ?

Arabayı durdurduğunda yorgun düşmüştüm. Mal mal sırıtıyordum. Üzerimde şort vardı.

Sahile getirmişti bizi Ateş. Bir düşünsenize saatlerce üstü açık arabada, son ses müzik, deli gibi dans ve avazının çıktığı, gücünün yettiği kadar eğlenceli saçma sapan şarkılar... Mutluyum ilk kez. Bu anı bir yere kaydetmeliyim.

Sahile gidip kumlara oturduk. Yumuşacık ve serindi. Deniz simsiyah, ürkütücü ve derindi. Dalgaların beyaz köpükleri fışır fışır sesler çıkarıyor, kumsalı yalıyordu.

Korkmuştum. Normalde denizi, suyu çok seven ben geceleri denizden korkardım. Hem görünüşünden, hem sesinden, hem de kokusundan.

Başım dönmeye başlayınca gözlerimi kapatıp ruhumu dinlendirmeye ve bu anı an be an zihnime kazımaya başladım. Içim huzur doluyor, yüreğim kırpışıyordu. Uzun zamandır böyle güzel duygular hissettiğimi hatırlamıyorum sanırım.

Gözlerimi açtığımda onu, beni izlerken buldum. Çantamdan sigara çıkardım. Çakmağı da bulup ağzıma yerleştirdiğim sigaramı yaktım. Üflemeye başlayınca konuşan o oldu.

"Neden içiyorsun ?"

"Canım çekiyor, onsuz yapamıyorum."

"Ama şu an ben varım."

"Eeee n'olmuş ?" Diyerek bir içimlik daha aldım sigaramdan.

"Mutluyuz. Değil misin sen yoksa?"

Deli misin. Hiç bu kadar eğlenmedim ben hayatımda.

"Mutluyum. Ama ben her zaman içiyorum." dedim gülerek.

"Içme! N'olursa olsun içme."

Şaşırmıştım.

"Neden?" Diye sordum.

"Sigara öldürür." Diyerek beni geçiştirdi. Sırf susayım diye bahane uydurdu yani.

"SIGARA DEĞIL SIGARAYI ICIRTEN ÖLDÜRÜR." dedim gülümseyerek.

MAFYA SEVDASI #Wattys2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin