Şirket

33 0 0
                                    

RKalktığımda oda çok kötü kokuyordu. Kalktım ve camı açtım. Ah bugün caddeye gitmeyi unuttum. Hemen kalktım dolabı açtım ama bir bok yoktu. pantalon mu giysem. Yok dün giydim. Etek mi giysem.yok gitarı rahatça tutamam. Off aşağı ineyimde abimden yardım alayım. En sevdiğim 2 sirt kombini alıp aşağı füze gibi uçtum.

"Melis : abiiiicik"

"Çınar : uyandın mı bebek"

"Melis : evet. Ne yapıyorsun?"

"Çınar : melis diye bir hanfendi varmış ona kahvaltı hazırlıyorum."

"Melis : tamam. Abicik, gitar çalmaya gideceğim ama ne giyeceğimi şaşırdım ve en güzel olan iki kombini sana getirdim. Ne olur bana yardım et."

"Çınar : hmmm şöyle dur bakayım. Hmm"
Sağ elimdeki kombini alıp üstüme tuttu. Ve mimikleriyle tuhaf tuhaf hareketler yapmaya başladı.

"Çınar : bu olmaz çok açık"

"Melis : ama abi ben her zaman şort giyiyorum birşey demiyorsun"

"Çınar : şort giymekte zaten seni tutamam.kaçarsın ama gene giyersin sen. O değil üstünün yakaları çok açık. Şunu ver bi bakayım. Bak bu olur hem rengi güzel hemde yakaları düzenli."

"Melis : abicik bir tanesin sen"
Deyip bankalarına yapıştı. Yanağından koptuktan sonra yukarı çıktım.abimin giy dediği kombini giydim.

Ve aşağı indim ve gene kahvaltı yaptım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Ve aşağı indim ve gene kahvaltı yaptım. Abimi öptüm ve çıktım. Ama bugün canım kahve çekti gittim ve kahve aldım. Ne kadar türk kahvesinin yerini tutmasada. Caddeye gittim ve gitarı kabından çıkardım. Elime aldım ve çalmaya başlarken telefonumun titremesi ile elimi arka cebime atıp telefonu açtım.

"Melis : yobuseyoo "

"Jonghyun : unuttun mu?"

" melis : neyi? Siz kimsiniz?"

"Jonghyun : alışamadım mı bebek"

"Melis : oppa!!. Sen misin?"

"Jonghyun : evet. Saat kaç ben sana gel demedim mi?"

"Melis : oppa be..."

"Jonghyun : inkar yok. Gel yoksa ben gelirim"

"Melis : yok gelme!! Yani ben gelirim"

"Jonghyun : tamam o zaman bekliyorum"

"Melis : görüşürüz"

Kalktım ve gitarı yerine soktum. Herkez bağırmaya başladı.

"Adam : neden çalmıyorsun?'

"Kız : bugün seni göstermek için kuzenimi getirdim. Bir fotoğraf çekinelim"

"Adam : hayır yaşlılar önce gelir. Babaannem senin büyük hayranının ve ölmeden önce senden şarkı duymak istiyor."

"Kız : hayır birkere senin babaannen yaşlı hem yerinden kaçmıyor ya. Ama benim kuzenim busan da kalıyor"

DO NOT LEAVE ME (Jonghyun)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin