CETRINDA luku 1

6 0 0
                                    

Avaat silmäsi. Räpsäytät silmiäsi kun vesipisara tippuu katosta kohti kasvojasi. Sinulla ei ole aikaa ihmetellä missä olet. Kaikki on liian hämmentävää että aivosi ovat pelkkää sökkeröä jonka takia on vaikea keskittyä. Nouset hitaasti istumaan ja heität oranssin ja hyvin kuluneen viltin kostealle lattialle. Katsahdat lattiaa joka näyttää siltä että se voisi hajota saman tien. Päätät mennä kummallisen mökin toiseen päähän jossa näkyy olevan jonkinlainen keittiö ja jotain arkkuja. Hyppäät varomatta lattialle ja sitten katsahdat että lattia ei hajonnut ja hiivit keittiöön. Katsahdat keittiötyöhuone rykelmää hetken. Otat pöydältä jonkun lapun sillä se vaikuttaa tärkeältä: "Sinut on valittu sankariksi pelastamaan Cetrindan kauniin ja upean valtakunnan viholliselta joka lähenee päivä päivältä. Seikkailun aloitat Lohikäärmemökistä, keskellä metsää. Matkalla suureen seikkailuun tulet tarvitsemaan jotain tarvikkeita, joita saat ottaa Lohikäärmemökistä niin paljon kuin haluat. Näitä vihjeitä tulet tarvitsemaan, joten kaikki tälläiset ensin mitättömältä näyttävät laput kannattaa kerätä ja lopulta olet ratkaissut salaisuuden. Jos selviät niin pitkälle. Terveisin: Cetrindan kaunis ja upea kuningatar". -Eh, varmaan se oli tärkeää- mietit. Kosteasta ja vihertävästä kaapista otat leipää ja juustoa sillä siellä ei ole mitään muuta. Avaat ison arkun joka on erittäin koristeellinen. Sisällä on kaikenlaista mitä oletettavasti tarvitset. Näet myös suurehkon repun arkun vierestä. Laitat jousipyssyn, nuolia, leivät, juustot, tylsän miekan ja kompassin (jotka lähes kaikki otit arkusta) reppuusi. Kävelet ovelle joka näyttää hyvin laholta. Käännät kullattua kahvaa jossa on X-kirjain ja astut pehmeälle maalle.
.
Aloita tehtäväsi, sankari.
(Tää eka luku oli hyvin lyhyt, huono ja sekava :3)

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: May 18, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

CETRINDAWhere stories live. Discover now