Înainte să încep acest capitol vii arat pe Alex si Alexandra:
-Dati bagajele la mine!spune frate-miu.-Ok!si ii dam bagajele si le baga in portbagaj apoi ii salutăm pe băieți si ne urcam in masina.
-Alex!exclam la el.
-Spune!imi spune el fiind concentrat la drum.
-Ai bani la tine?
- Tu nu mai ai?imi raspunde cu o intrebare.
-Ba da dar vreau sa-mi iau ceva si nu-mi ajung.
- Nu am portofelul la mine,iti dau acasă!
-Mama si tata sunt la servici?
-Da.
-Ok!
-Ai vrea sa vin si eu cu voi? Abia ne mai cunoaștem.imi propune Alexandra.
Eu ma uit la Daria,ne stiind ce sa spun.
-Scuze,nu vreau sa fiu răutăcioasă dar vinerea o petrecem doar noi doua.ii spun uitandu-ma in oglinda mașinii,ea stand in fata.
-Nu-i nimic,alta data.
-Okay.
Am ajuns acasă și m-am dus în camera cu Daria.
-De ce ai refuzat-o?ma intreaba închizând usa.
-Pentru ca vroiam sa-i iau ceva lui Cristi!
-Aaa,da!Si eu lui Dutu.rade ea.
- La tine nu-i nimic,ei stiu ca esti împreună cu el!ii reamintesc.
-Ăăm,aici ai dreptate!
Imi dau ochii peste cap și ma îndrept spre noptieră unde am portofelul cu restul banilor.
-Haide Daria!
-Eu ii iau de pe internet!
-Okay.
Apoi ies pe usa si ma duc la frate-miu.
-Alex,eu ma duc la mall.
-Mai ai nevoie de bani?
-Nu,am luat de la mine.
-Okay pa,sa nu întârzii la cina!
-Da!
Am plecat,era ceasul 09:55.Am ajuns in mall si am vazut un articol de dans.Atunci mi-am adus aminte ca trebuie sa sun la dansuri.Am sunat si mi-a zis ca maine la ora 15:00 sa ma duc la adresa pe care mi-a trimis-o.Am intrat la articolele de bărbați.I-am luat un tricou si o pereche de pantaloni.Apoi m-am dus la articolele de cosmetice. I-am cumpărat un parfum si cam atat.Dupa m-am dus la Starbucks sa-mi iau o băutură.Nici n-am observat cand a trecut asa de repede timpul.Ceasul era 17:30.Asa ca am plecat către casa.Cand am ajuns in fata usii,am realizat ca am uitat cheile acasă.Am sunat la usa si mi-a deschs-o Alexandra.
-Hei!spune ea.
-Hei!ii salut.
- Stiu ca nu e treaba mea,dar de ce ai cumparat haine de băieți?
Aceasta intrebare m-a facut sa stau mult pe gânduri.Dar într-un final I-am raspuns.
-Suntem invitate peste două zile la ziua de naștere a unui coleg de clasa.
-Okay.
Apoi m-am dus un camera.Acolo erau Daria și Dutu.
- Ce faci bro?il intreb.Fix in acest moment,mi-a adus aminte ca lui nu i-am luat un cadou.
-Bine.Ce ai acolo?
-Un cadou pentru Cristi de ziua lui.
-Ooo,pentru iubitelul tau.rade el.
-Shh!Frate-miu nu stie,o sa strici tot!spun punadu-i mana la gura.
- Bine,scuze.Ce i-ai luat?
- Iti arat dar nu-i zici!
-Ok!
-Primiți!
-Da.
-Tie Am uitat sa-ti iau,dar pana la ziua voastră o sa-ti iau.rad.
-No problem!rade el.
-Pai i-am un tricou,o pereche de pantaloni si un parfum.
-Sa vad parfumul!
-Ok spun si il arat.
-Tu iesti nebună?
-De ce?
- Pe asta vroia sa si-l ia de cand,este preferatul lui.
- Bine.
Daria cu Vlad începuseră să rada.
-De ce radeti?
-De tine!spune Daria.
-Pai de ce?
-Pentru ca ai raspuns doar cu un simplu Bine.
-Dar cu ce vroiai sa-i raspund,cu Wow!Sunt cea mai tare!I-am cumparat parfumul dorit! Pe bune?
-Ok!Deci vad ca nu ai o dispoziție buna.De ce?imi spune Dutu.
-Unu pentru ca nu am mai postat pe youtube și doi,cina din seara asta.
-Nici eu nu mai am idei.
-Asta e.spun ridicând din mâini și punând hainele lui Cristi in sifonier.
-Te lasi de youtube?ma intreaba Daria mirată.
-Nu!Nu mai ai minte?Si Dutule,taci,nu-i spune.
-Da sis.
-Mersii!spun imbratisandu-l.Si,ce facem?A stati putin asa!spun ducandu-ma la dormitorul fratelui meu.Bat la usa si imi raspunde cu un Intra.
-Maine la 15:00 iesti liber?
-Da de ce?
-Ma duc si pe mine la dansuri!
-Insfarsit ti-ai gasit si tu o trupă de dans!Abia scap de tine pentru câteva ore!
-Foarte amuzant!spun aplaudand.Alexandra cu greu se abtinea pentru nu a rade.
CITEȘTI
Fata visurilor/w Cristi Munteanu
FanficVOLUMUL 1 Necesita o ușoară editare. Dintr-o ura,a devenit iubire cand acestia s-au împrietenit.A fost o iubire mare intre cei doi.Dar cand el primește o poza falsă,iubirea se destramă. Cover by:LoveeToStory Iti multumesc!💖 👉Dacă esti curios de...