Джейк и неговият живот

9 1 0
                                    


Историята започва в един град.Обикновен и тих.Историята се развива по реален случай и се разказва за Джейк и неговият живот.

15.07.2010 септември той започна новата година и неговият живот се промени когато влезе в новото си училище.той се огледа и поразпита насам-натам.първият човек,който му обърна внимание беше неговият първи приятел Никола. Джейк и Никола бързо намразиха училището заради госпожите,които ги бяха нарочили и изпитваха при всяка възможност. Никой не искаше да става приятел на тези двама ,,идиоти,, защото те винаги се отделяха и си приказваха за анимета, игри  и всичко без това от което другите се интересуват. Джейк и Никола знаеха че никой не ги харесва такива каквито са.Никола  беше дал  идея на Джейк да се променят и да бъдат като другите.На Джейк му беше станало лошо и не можеше да повярва,че това му го казва Никола след толкова време.На Джейк му беше дошло до гуша от всеки и се ядоса.Той реши да избяга от училище и от тях.Когато Никола отиде при майката на Джейк да пита за него.Майка му казала на Никола че не го е виждала от сутринта и била мислела че Джейк е с Никола някъде навън.Никола се досетил че може да избяга.Никола тръгнал към спирката за да търси Джейк. Тогава той  видял Джейк на един от афтобусите които тръгвали.Никола естествени го последвал с следващият тръгващ.


Извинете хора за краткото начало.Дано ви е било интересно.Ако ви е било ми напишете на лично съобщение какво мислите.До следващата част.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 04, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Джейк и неговият животWhere stories live. Discover now