Pohled Justin
Viděl jsem jí tam sedět a řekl si že jí to musim říct protože mi učitel oznámil že jsme spolu ve dvojci a pokud chceme udělat závěrečné zkoušky budeme se muset naučit zvedačku.
Jako jsem šťastnej to žádná ale....prostě budu mít problém abych jí tu držtičku někdy nerozbil.
Došel jsem k její lavici....koukala na mě pohledem "co kurva zase chceš" tak jsem začal mluvit...
"Hele učitel mi řekl že jsme spolu ve dvojci a pokud chceme udělat závěrky tak se musíme naučit zvedačku ."
Tak a teď jsem jen čekal až na mě bude řvát že to semnou dělat nechce ale ona řekla něco co jsem vůbec nečekal...Mia
Když mi to oznámil tak jsem chtěla nesouhlasit ale doslo mi že jiná možnost nebude.
"Fajn..tak kdy se sejdeme aby jsme začali s tou zvedačkou ?"
Nemám z toho vůbec dobrej pocit být sama s Justinem i když je to s milovanou osobou ale jen z mé strany...
Po hodině jsem šla do šatny vzala zbytek věcí a šla k autu ale někdo mě zastavil....Justin...
"Nechceš odvézt ? Jo aha promiň ty si tu autem teď mi to došlo no tak teda nechtěla by si jít semnou do starbucks kolem 5 ?"
Achjo... "Justine promiň ale nemůžu...musim nachystat s mámou večeři a podobný a pak mam práci."Tak ahoj :) omlouvám se že je ta část kratší ale snažím se...
Pište mi prosím názory a za každý budu ráda a kdyžtak mi dejte hvězdičku :) Lenka.
ČTEŠ
Smrtelná náhoda¥¥¥
Hayran KurguTento příběh je o holce co se narodila do mafiánské rodiny a nezapadá mezi lidi... Byla šikanována i klukem, kterého milovala ale přeci jen se jednou všechno změní....