Chapter 4

495 18 0
                                    

POV Lara
En ik stond recht tegenover Luciano . Hij keek mij boos aan en ik wou langs hem rennen. Maar het was al te laat , hij gereed me vast en trok me de kamer binnen. Trut!! Nu is je straf nog groter!! Als je nou gewoon naar ons had geluisterd was je dit nooit overkomen!! Ik schrok van zijn woorden en ik voelde een traan opkomen. Ja naar jullie luisteren en verkocht of verhuurd worden naar een of andere hoer!! ? Ben je gek ofso?! Ik ben geen hoer, ik neuk geen mensen omdat ik zin heb, je weet dat ik nog mand ben dus laat me met rust laat me vrij, is geld zo belangrijk voor je!! ? Nu ga je te ver. Hij nam me mee naar een kamer en ik zag een man die helemaal kapot op de grond lag. Ik zag Luciano lopen naar een tafeltje en hij pakte een , pistool!! Hier schiet hem dood , wat?! Nee ik ga geen mensen vermoorden!!!! Dat doe je wel of anders gaat je lieve vriendinnetje eraan!! En er kwam een andere jongen binnen met , OMG Anna!!! Hij duwde het pistool in mijn handen , ik schrok ban het gewicht maar ik hield hem hoog. Je schiet nu binnen tin seconden die vent neer of ik schiet haar neer. Wat?! Nee die man heeft niets verkeerd gedaan!! Daar weet jij verdomme niets van en nu schieten!!! En de tranen stroomde over mijn wangen. I ik doe het niet!! 10 9 8 wat moet ik nu doen...5 4 moet ik nu schieten ?! 2 1!! En ik hoorde een harde knal . En de man viel levenloos met een grote bloedvlek op de grond. Ik liet het pistool vallen en deed mijn handen voor mijn mond . Ik rende naar Anna toe en trok haar in een knuffel. Was dat nou zo moeilijk mompelde Luciano . Wat?! Jij laat mij verdomme iemand vermoorden!!! Nu ben ik een moordenaar..... Een stomme slet, hoer, moordenaar........ Ik werd uit mijn gedachten verslagen en ik werd meegesleurd aan mijn arm. Au!! Jij gaat nu meekomen , je moet het podium op..... Ik knikte alleen want als ik nu nog iemand ging tegenspreken dan wil ik niet weten wat er dan zou gebeuren. We liepen door een paar gangen en door wat kamers en kwamen aan op een tribune achter het podium. Hij zette me neer in een rijtje en ik zag alle meiden bang kijken. Eentje zat in een heel kort rokje met een bh . Tss te erg gewoon.. Ik werd uit mijn gedachten gehaald en meegetrokken. Ik stond nu op het podium in de spotlights . Wooaaahhhh!!!! Jea!!!!! Lekker ding!!! Ik hoorde allemaal mensen schreeuwen en fluiten. Dit is Lara van de vliet!! 22 jaar en mooi lichaam mooie blauwe ogen erg sexy en vol. Ze is nog maagd en heeft nog nooit seks gehad dus mannen doe Julie best. Wie bied er 40.000!!! Voor een uurtje!! Ik hoorde allemaal mensen roepen . Ik bied 42.00!! Ik bied 45.000!!!! Wat zoveel geld voor maar een uurtje?! Nu snap ik waardoor ze zo rijk zijn..... Hiemand hoger ?? Eenmaal andermaal verhuurd!!!! En ik werd weer van het podium gehaald. Ik keek de meiden geruststellend aan met een het komt wel goed blik. Maar ik wist dat dat niet zo was. We liepen naar een halletje en daar stond een jongen van niet zo oud te wachten. Hij gaf een envelop aan de mevrouw. We werden een kamer in geduwd en hij duwde mij tegen de muur aan zo eens kijken of dat het geld waard is..... Nee! Stop idioot!!! Ik duwde hem van me af en rende naar de andere kant van de kamer..... Wat?! Wil je niet.... Je bent toch een hoer? Nee tuurlijk niet. Ik word hier vastgehouden. Ooh ik dacht dat je dit wou..,, nee ik wil dit niet. Hij gaf een kort knikje en liep toen de kamer uit. Ik liet me zakken op de grond en mijn mascara liep uit door mijn tranen . Ik hield het niet meer en ik barstte nu echt uit. Ik hoorde de deur open gaan en daar stond de vrouw kom maar mee ik breng je naar je kamer. Ik gaf een knikje en liep achter haar aan. We liepen weer een paar gangen door en ik zag mijn kamer al. Ik stapte naar binnen en ik zag Lisa al zitten. Hey meis!! Kom hier!! Ik liep naar haar toe. En hebben ze ze wat aangedaan want anders vermoord ik ze!!! Ik moest lachen om haar reactie. Nee ik zij dat ik het niet wou en hij dacht dat de meiden hier gewoon hoertjes waren maar ik zij dat ik nie wou dus toen ging de man weg. Ze knikte. Zullen we maar gaan slapen?? Ik knikte. Ik plofte neer op het bed en viel in slaap.
POV Luciano
Ik zat op een stoel te kijken naar de meiden op het podium. Mijn bedrijf ging goed. Ik had veel geld dusja. Ik zag dat Lara het podium opging. Ergens voelde ik me schuldig van daarnet. Ik heb echt zin in haar. Zij hoeft niet eens iets te doen en ze is al sexy. Damn ze is zo lekker mompelde ik..... Ik vond het niet veel meer aan want Lara was ook weg en ik liep weg naar de woonkamer. Brandon zat te gamen met max . Ze leken net een stel kinderen.... Ik zag Levi zitten met zijn mobiel en Cody ook. Yo boys . Yo.... Ik liep naar de keuken. Heb je nou geen spijt dat je haar die oude vent heb laten doodschieten vroeg Cody . Ergens wel maar ook weer niet. Gast ik zie wel hoe je naar haar kijkt. Er zijn genoeg ander meiden... Snap je het dan niet, zij hoeft niet eens iets te doen en ze is al focking sexy ..... De jongens knikten. Die Cameron heeft me nog steeds niet terugbetaald. De jongens knikten. Moet dat dan? Je hebt zat geld. Luister ik wil gewoon mijn geld terug ja!? Ze grinnikten en gingen verder met gamen.

A real perfect messWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu