Sabah kalktım, elimi yüzümü yıkadım. Kahvaltı yapmadan evden çıktım. Otobüs durağına doğru yürüdüm, durağa geldiğimde Gözde yoktu. Hep orda olurdu sadece Sinem vardı. Sinem beni görünce hemen koşarak "Selam" diyip sarıldı. Yapmacık bir gülüş yaparak "Selam" dedim. Beni çok seviyodu, belki bende seve bilirim Gözdeden vaz geçebilirim.
Hayır vazgeçemezdim.
Okula geldiğimizde, Gözdenin babasıyla müdürün konuşmasını duydum. Gözdenin babası okuldan almak için yurt dışından gelmişti. Yurt dışına gitmekten bahsediyodu ! Gidemezdi onsuz yapamazdım. Gitmemesi için konuşmamız lazımdı, Sinemle konuşursak ikna olabilirdi. Sinem aşkımla(!) okulu kırıp Gözdeyle konuşacaktık. Gözdeyi arıcaktık ama telefonu kayıptı, evlerine gitmeye karar verdik.
Evlerine geldiğimizde Gözdenin teyzesi kapıyı açtı ve eve girdik. Teyzesi ''Gözde banyoda birazdan gelir'' dedi ve beklemeye başladık. 15 dakika olmuştu ama hala gelmemişti, Sinem ''Ben bi yukarı bakıyım'' dedi ve yukarı çıktı. Kapıyı çalıyordu fakat hiç bir ses yoktu sadece suyun akış sesi vardı. Sinem kapıyı zorlamaya başladı ama açılmıyordu kitlemişti ve Gözde den hiç bir ses yoktu, açmıyordu kapıyı. İçime kötü bir his girmişti. Olanlardan sonra kendine zarar vermek istiyor olabilirdi, dayanamıyordu. Bende seslenmeye başladım ''Gözde kapıyı aç'' diyordum ve birden kapı açıldı ve bana sarıldı. ''Zor günlerimde tek sen yanımdasın Mert'' dedi ve ağlamaya başladı. Bende ona sarıldım ve sakin olmasını söyledim, fakat Sinem bu durumdan hoşlanmamıştı. Sinem beni bir köşeye çekip ''Gözdeyle arana mesafe koysan iyi olur'' dedi, sinirlenmiştim ''Böyle bi durumda kıskançlıkmı yapıcaksın'' dedim. Bi yandanda işime geliyordu Gözdeyle yakın olmak, piçlik yapıyordum gibi. Gibi değil öyle yapıyordum, bir kızla çıkarkan başka birinden hoşlanmak piçlikti. Lanet olsun yapmamam gerekiyordu ama Gözdeyi çok seviyordum, Sinemide üzmek istemiyordum. Neyse Gözdeyle konuşmaya başladık yurt dışı için vaz geçmesini söyledik. Çok ısrar ettik fakat kararından vaz geçmedi, gidicekti. Gözde olmadan ne yapacaktım bilmiyordum. İkna edemeyeceğimi anladım ve eve gitmeye karar verdim uzatmanın anlamı yoktu. Eve gelmiştim, anneme selam verip odama çıkarken yanına çağırdı beni. Garip ve soğuk davrandığımı söyledi, ve olanları ona anlatmamı istedi. Yok birşey diyip öptüm ve odama çıktım. Üstümü değiştirdim ve bilgisayara geçtim. Facemi açtığımda, Asya diye bir kızın mesaj attığını gördüm mesajda ''Selam, konuşmamız gerek'' yazıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liseli Aşkı
Fiksi RemajaMert sıradan bir gençti ona göre hayat çok sıkıcıydı... lise başladığında iki kızla tanışmıştı Gözde ve Sinem. Mert Gözdeyi ilk gördüğü anda aşık olmuştu. Garip olan bir şey vardı Sinemde Merti seviyordu. Mert Gözdenin peşinde Sinemde Mertin. Gözde...