Sunt Eva ,Eva Medison ..
Pentru început am 17 ani,o şatenă mai timidă de fel dar și prietenoasă în același timp ,vreau să încerc ceva nou care cred că o să mă ajute să scap de "tristeţe".. Hai să nu o numim așa .
Viața mea este foarte încărcată cu tot feluri de etape peste care trebuie să trec din păcate.. Probabil asta m-a făcut mai puternică,eșecul ..
Prima etapă a fost când trebuia să mă mut din Atena din cauza părinților ,sau mai bine zis a tatălui meu,care acuma nu mai vrea să știe nimic .. Dacă sunt bine,dacă am nevoie de el ... Au trecut 11 ani de când nu am mai ținut legătura ,el a fost primul bărbat care mi-a frânt inima ...
Aș fi vrut să fie puțin mai prezent în viața mea,mi-ar fi plăcut să ne plimbăm prin parc primăvară ,să bem o ciocolată caldă iarna, aș fi vrut să fie singurul bărbat în care să pot avea încredere ,aș fi vrut să-l simt o parte din mine,să fie persoana pe care mă bazam când mami zice nu ,să fiu prințesa lui..
Mi-ar fi plăcut să plâng în brațele lui..
Eu fiind mai rebelă cu capul în nori ,așteptările mele mari ce nu au nimic de a face cu această lume .
Dar știți ce doare cel mai tare?
Că el ce trebuia să mă facă să mă simt cea mai importantă și specială fată din lume ,m-a făcut de fapt ,să mă simt așa ...