[Przed wypełnieniem zapisu i tak dalej, zalecam przeczytać regulamin, który jest rozdział niżej.]
Każdy, kto nie mieścił się w wieku 15-30 lat i był stworzeniem nadnaturalnym — umarł.
Wszyscy, którzy trafili do szkoły Nadnaturalnych mieli tego świadomość. Ich dzieci, rodzice, młodsze rodzeństwo — ogólnie rodzina — byli martwi. To okropna i dobijająca, ale najprawdziwsza prawda. Oczywiście, była jakaś szansa, że ich bliscy ukryli się, lecz prawdopodobieństwo tego było tak mało możliwie, że wręcz znikome.
— Wypełnij to. — Mruknął starszy mężczyzna, na którego twarzy można było ujrzeć ból, ukryty pod warstwą uśmiechu. Był on człowiekiem, to było pewne. Ludzie, jego własna rasa wysłała go do szkoły nadnaturalnych aby stał się dyrektorem tej placówki, dyrektorem tych "potworów". Na twojej twarzy mogła pojawić się skrucha, lecz musiałeś/aś rozumieć, że ktoś w końcu musiał was pilnować, dopóki ludzie nie znajdą broni, dzięki której będą mogli się chronić przed silniejszymi od siebie.
|| FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY ||
1. Imię:
2. Drugie imię (nie jest wymagane):
3. Nazwisko:
4. Rasa (np. demon, anioł, duch):
5. Płeć:
6. Wiek (od 15 do 25 lat):
7. Rodzina (UWAGA: twoimi rodzicami nie może być np. najwyższa anielica, Szatan, Śmierć! Masz napisać ich rasę, imię i nazwisko. Jeśli jednak na czymś bardzo ci zależy — napisz do ChocVonMilk)
8. Orientacja:
9. Wygląd:
10. Charakter:
11. Co lubi:
12. Czego nie lubi:
13. Moce/umiejętności/broń i jej możliwości (UWAGA: Trzymaj się później rzeczy, które tu wymyślisz! Nie przesadzaj z tym co piszesz, twoja postać nie ma byś najsilniejsza na RP i nie przyjmujemy czegoś takiego jak np. "dużo umiejętności". Mają być konkrety!)
14. Klub/zajęcia pozalekcyjne (np. klub artystyczny — w następnym rozdziale jest rozpiska klubów, zajrzyj — każdy uczeń musi być przynajmniej w jednym klubie, a w trzech może być max):
15. Status (np. uczeń, nauczyciel biologii, w rozdziale niżej macie rozpiskę pedagogów, którzy już są i jakich jeszcze potrzebujemy. Każdy nauczyciel dostaje dom):
16. Ciekawostki:PRZYKŁAD ZGŁOSZENIA (dane dyrektorka placówki):
Wasz zapis może wyglądać oczywiście zupełnie inaczej. To tylko przykład.1. Imię: Haru
2. Drugie imię: —
3. Nazwisko: Jine
4. Rasa: człowiek
5. Płeć: mężczyzna
6. Wiek: 27
7. Rodzina:
× Matka: Lisa Jine — człowiek.
× Ojciec: Gin Jine — człowiek.
8. Orientacja: biseksualny
9. Wygląd: Haru to mężczyzna, którego włosy posiadają niezwykły kolor czekolady, a jego oczy mają identyczną barwę. Cera dyrektora jest blada, a w jego prawym uchu można dostrzec srebrny kolczyk. Pan Jine jest dosyć wysokim i umięśnionym mężczyzną. Nosi zazwyczaj na swoim nosie okulary, ponieważ ma dość sporą wadę wzroku i o dziwo – luźne ubrania (czarna bluzka z rękawem 3/4, zwykłe granatowe dżinsy) zamiast garnituru.
10. Charakter: Jine jest naprawdę uprzejmy i kulturalny. Uwielbia młodzież i mimo, że na samym początku bał się nadnaturalnych – istoty te po pewnym czasie stały się dla niego już normalnym widokiem. Jine to pracoholik z wielkimi ambicjami, który pragnie aby każdy znalazł dla siebie miejsce na Ziemi.
11. Co lubi: uczyć młodzież, informatyka, grafika komputerowa, pracować.
12. Czego nie lubi: osób, które nadużywają wulgarnego słownictwa/są niemiłe dla innych.
13. Moce/umiejętności/broń i jej możliwości: Haru jest człowiekiem, więc nie posiada żadnych specjalnych umiejętności i tak dalej. Jedyne co ma z tego typu rzeczy, to nóż motylkowy i paralizator w kieszeni swoich spodni. Do tego, dzięki swoim okularom może dostrzec poziom zagrożenia wśród uczniów — jeśli poziom jest zbyt wysoki — pan dyrektor może użyć jakiejś ze swoich broni na agresorze aby przywrócić porządek w szkole.
14. Klub: —
15. Status: dyrektor
16. Ciekawostki:
× Jest uczulony na jabłka i koty.
× Ma bliskie relacje z Akashim i Kou Aoki (nauczyciele chemii i matematyki).
× Dyrektorem jest Arleok.~☆~
Pary (shipy) i ich status:
Są razem (para) — ❤
Zaręczeni —💍
Małżeństwo — 💐
Mają dzieci — 👪Filip (Gumi) Haddad x Wiktoria (Hitsu) ❤
Akashi Aoki x Alex Fierro 💍
Kise Yukio x Subaru Suisen ❤
CZYTASZ
Szkoła Nadnaturalnych || RP
RandomDokładnie pierwszego stycznia, 2023 roku świat dowiedział się, że na Ziemi żyją istoty, które miały zdecydowaną przewagę nad zwykłym człowiekiem. Z tego oto powodu, zdesperowani i przerażeni ludzie zarządził aby każda taka istota w wieku od 15-25 la...