Ξύπνησε για ακόμα ένα πρωί το αγόρι και άρχισε να κάνει τα απαραίτητα. Επίσης προσπάθησε και να φάει λίγο γιατί δεν είχε πολύ όρεξη.
Ταλαιπωρημένος και ψυχικά κουρασμένος ξάπλωσε στον καναπέ. Προσπάθησε να βάλει τα πράγματα που συνέβησαν μέχρι τώρα σε μια σειρά.
Εχθές το βράδυ για μια ακόμα φορά είδε ένα παράξενο όνειρο που τον έβαλε σε πολλές απορίες.
Pov Yoongi's
Όνειρο
Ανοίγω τα μάτια μου και ξανά βρίσκομαι στο ίδιο μέρος.
Σε έναν δρόμο γεμάτο ομίχλη και κάνει κρύο.
Γυρνάω να κοιτάξω πίσω και βλέπω τον φίλο μου τον Taehyung.
" Taehyung "
Φωνάζω και αρχίζω να τρέχω προς το μέρος του. Εκείνος δεν κάνει κάτι, απλώς κάθετε και με κοιτάει.
Τρέχω και τρέχω αλλά δεν τον φτάνω. Βρίσκομαι στο ίδιο σημείο.
Νιώθω πάλι υπερβολικά κουρασμένος, όπως τις προάλλες χωρίς να κάνω ούτε ένα βήμα ενώ τρέχω." σταμάτα να προσπαθείς Yoongi. Ένα πράγμα θα σου πω. Ότι και να δεις μην κάνεις τίποτα και μην φοβηθείς. Κάποια στιγμή θα τα μάθεις όλα "
Μου είπε και τα μάτια μου άρχισαν να θολώνουν.
" περίμενε Taehyung μην φεύγεις "
Μόλις του είπα αυτό ένα δυνατό φως πάλι με έκανε να κλείσω τα μάτια μου
Τέλος ονείρου
Τέλος Yoongi's pov
Το αγόρι ξανά άνοιξε τα μάτια και άρχισε να αναπνέει γρήγορα νιώθοντας πως το οξυγόνο του λιγοστεύει.
Ξανά θυμήθηκε το όνειρο. Τον μπέρδευε πάρα πολύ. Και ποιό πολύ τον μπέρδεψαν τα λόγια που του είπε ο φίλος του ο Taehyung.
_________________
Γεια σας
Λοιπόν πως σας φάνηκε αυτό το κεφάλαιο;
Σας μπέρδεψα;
Λοιπόν αν σας άρεσε ψηφίστε και αφήστε σχόλιο
Ευχαριστώ ♡