Orașul meu preferat ,Parisul

50 2 0
  • Dedicat lui Cristina R Modoaca
                                    

Sa stiti ca inca de mica mi-am dorit sa ajung la Paris , așa ca m-au cuprins emotiile de cum am pășit pe teritoriul francez . Imi imaginam cum va fi intalnirea mea cu acest oras romantic , plin de viata si foarte interesant .

In excursia de o saptamana am vizitat Turnul Eiffel ,muzeul Versailles , muzeul Luvru ,Disneyland ,Place de Concorde

Vreau sa va spun ca ,cel  mai mult m-a impresionat Turnul Eiffel . Turnul masoara 324 m inaltime! El a devenit simbolul Franței la nivel mondial. Poti ajunge in varful turnului atat pe scari , cat si cu liftul .La primul nivel gasesti magazine de suveniruri , camera Gustav Eiffel si platforme de unde poti privi imprejurimile . La nivelul doi , te poti bucura de bunatati gastronomice la restaurantul Jules Verne , la 125 metri deasupra pamantului .Odata ajuns la nivelul al treilea , poti avea parte de o panorama extraordinara a orasului .

In Paris exista si locuri de relaxare .Place Vendome este locatia perfecta pentru o ceasca de cafea alaturi de cei dragi .

Disneyland ! Aici vei fi mereu copil .Chiar daca ai 5,10, 15,50,100 de ani ,la Disneyland nimeni nu este matur .Cu totii zambim la fel cand zburam cu elefantelul Dumbo .Pentru o zi toata lumea uita de griji si radiaza de bucurie .

Asadar ,Parisul nu prea este orasul dragostei .Toata lumea spune ca Parisul este cel mai romantic oras , orasul dragostei si ca iubirea pluteste in aer.Dar unde este ? Voi ati vazut-o?

Parisul este, cu siguranta, orasul "luminilor" ,al artei , al redescoperirii. 

Parisul este orasul perfect pentru tine , oricine ai fi sau oricine ai vrea sa fi .Parisul a aprins un foc in inima mea , pe care niciun alt oras , nu a putut sa il aprinda pana acum .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 27, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Orașul meu preferat ,ParisulUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum