1980
Organizatia U.E.F.P
Experimentele au fost indentificate ca fiind esuate,serul produs a avut efecte negative asupra organismului uman. Esuarile au fost aruncate in indepartare.
3.000 de specii umane au fost inalturate din sediu ,transportate in cealalta parte a orasului,acolo unde nimeni nu va putea patrunde niciodata .
Scopul acestor experminte erau in favoarea organizatiei,aveau nevoie de armate puternice,cu puterii peste masura oamenilor.Au creat armate pline de oameni care aveau diferite puteri,puteau dobora inamici in cateva secunde,nimeni nu ii putea confrunta ,erau invincibili.
Toata lumea,organiztia au contribuit la caldirea unui zid imens,care a despartit locul unde toate experimentele esuate erau aruncate,,,zona distrusa ,, era locul unde nimeni nu mai patrunse-se niciodata.Totul era pierdut acolo,nimeni nu se mai intoarcea inapoi .
Experimentele au luat sfarsit atunci cand Isac,generalul sef al organizatiei a decedat in urma unei explozi in sediul central al organizatiei.A fost inmormantat ca un adevarat rege,a luat in adancurile pamantului singura sansa de scapare a miilor de experimente,singurul antidot care putea salva omenirea.
2018
Toti au invatat cum sa lupte corp la corp,erau pregatiti pentru orice,au invatat cum sa se apere,insa nu au invatat niciodata ce este bunatatea.Nu stiau ce este mila,faceau doar ce le era spus a faca..Urmau scoli,licee si facultati,era o lume normala doar fara iubire sau bucurie .Se bucrau doar cand ucideau cu sange rece.
YOU ARE READING
The Wall |H.S| |Lily Collins|
ActionAtunci cand doua specii diferite sunt separte printr-un zid inghetat,Yvonni isi incepe aventura vietii cautand adevarul acolo unde minciuna reprezinta cuvantul solemn .