KS/1

282 19 13
                                    


Sınıfta ders işlenirken her zamanki gibi herkes öpüşüyor ben ise uyuyordum.Uyuyordum çünkü artık bu iğrenç gay öpüşmelerini görmek istemiyorum.

Biliyorum erkek lisesindeyiz ama birbirinizle sevişmenize ne gerek var yani.

'Aish!Lay ne vuruyosun!'

'Gerizekalı hoca sana bakıyor.'

'Bir şey mi dediniz hocam.'

'Yeni öğrencimizle diyorum tanışma zahmetinde bulunur musunuz Jong-İn Bey?'

'Ha?Tabi,evet.'

'Tanıt kendini.'

'Ben Do KyungSoo 18 yaşındayım. Ilsandong-gu'dan geliyorum.'

'Bir dakika izin alacağım KyungSoo.CHANYEOL VE BAEKHYUN SİZİN ÖPÜŞME SESLERİNİZİ DUYMAK İSTEMİYORUM ARTIK ÇIKIN DIŞARI BENİ BEKLEYİN!Bu arada artık cidden dayanamıyorum eğer bir daha derste öpüşen birini daha görürsem disipline yollayacağım.'

'OH BE!GEÇ BİLE KALDINIZ HOCAM!'

Dediğimde kafama Tao'nun çantasını yedim.

'Senide göreceğiz Jong-İn Bey.KyungSoo sende Jong-İn'nin yanına geç ben geliyorum.'

Dediğinde hoca dışarı çıktı ve KyungSoo yanıma geldi.

'Selam be-'

'ULAN KAİ BİZİM ÖPÜŞMEMİZ SENİN NERENE BATIYOR LAN!'

'Ulan Sehun bir şey diyeceğimde dön LuHan'nınla öpüş.Sana gelelim.'

Dedim ve KyungSoo'ya baktım.

Yanımda bir kız oturmadığına emin miyiz?Şuan fazla güzel biri oturuyor da yanımda.

'Sana neden Kai dedi?'

'O mu?Ben öyle denilmesini istiyorum bu sınıftakilerin çoğu da kendi isimlerini kullanmıyor zaten.'

'Ya bir de,sanırım çok pot kırıcam ama hepsi mi gay?'

'Sen ve ben hariç evet.'

Sanırım ona ilk yalanımı söyledim

Galiba ben gayim.

2 yıl sonraki bir not:Jongini biraz homofobik göstermişim kusura bakmayın sadece rahatsız oluyor diye belirttim düzeltecek başka bir yol da bulamadım umarım bunu görüp çok şey etmemişsinizdir

New Student///KaiSoo-OT12Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin