Imi schimb locul de trai😭si ma mut in alta scoala

20 2 1
                                    

Hey,astăzi cred ca este cea mai rea zi din viața mea,corect!!!imi schimb locul de trai,și nu doar asta,ma mut in alta scoala!!!Orasul in care ma voi duce se numeste București,stiu ca este un oraș mare cu oameni foarte pozitivi dar in orașul in care sunt adică Constanța, am mulți prieteni,și nu ma pot despărți de ei fiindcă ei ma accepta asa cum sunt(((Dar,da peste 1 ora deja trebuie sa ma pornesc la drum!(
Am ajuns in noua mea casa,este asa frumoasa,zici ca era in visele mele dar...(peste o zi)
Încă doua zile și ma mut in noua mea scoala!!!Astazi ma duc sa ami iau niște rechizite care ami vor trebui și pe care nu le am)))(peste 2 zile)
Ahhhh,deja e dimineata trebuie sa ma pregătesc pentru prima mea zi de scoala la un liceu nou,huhh...tatăl meu o sa ma ducă cu masina pana la scoala fiindcă e departe.
Am ajuns la scoala,profesoara pare destul de draguta dar colegii mei noi se uitau cam ciudat la mine și nu ami prea plăcea.In noua mea clasa erau trei fete care păreau ca se cred tari și mari se vedea ca erau alintate,dar încercam sa nu le atrag atentia.Mereu încercau sa ami facă câte un lucru rau.Asa a fost aproape toți anii,nici băieții nu ami atrăgeau atenție...dar...in anul 2018 când eram clasa a-9-a ,,B" in clasa a venit o fata noua zici ca eram gemene,Purta la fel ochelari  și se comporta ca mine.Colegii mei se comportau la fel cu ea,eu mereu încercam sa ii țin apărarea fiindcă înțelegeam prin ce trece ea.Asa am ajuns sa fim prietene foarte bune.Dupa 2 ani când eram clasa a-10-a ,,B" ne-am schimbat radical la față.Ochelari nu mai purtam deoarece a trecut acel timp in care trebuia să-mi tratez ochii.Parintii mei sau angajat la niște profesii cu un salariu foarte mare asa am ajuns sa fiu frumoasa ca alte fete dar...niciodată nu am ofensat fete care și fost ca mine din contra asa am ajuns sa am mai mulți prieteni,prin fapta pe care o făceam.Sper ca ați inteles ceva din ce V-am spus.)))

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Jan 05, 2018 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Titlu implicit - Introdu titlulWhere stories live. Discover now