"SEN HE !!! SEN HANGİ YÜZ İLE BURAYA GELDİN UTANMAZ ARLANMAZ , SENİN İÇİN DEĞERSİZMİYDİ BENİM OĞLUM HEPSİ SENİN SUÇUN ! NEREDE OĞLUM ?" Kolarımdan tutarak beni bir oyana bir buyana sarsmaya başladı ben ise sadece ağlıyordum , Merve kadını durdurarak beni yanına çekti en sonunda pes edip kendimi yere attım ve hıçkırarak ağlamaya başladım .
"Benim yü...z...ümden o..lma...dı onun yüzünden ben...ölüyordum v...e hala kurtulamadım onun belasından suçlan...ması gereken biri varsa oda senin kendini bilmez oğlun !" Ayağa kalktım ve gözyaşlarımı sildim , yanına yaklaştım yavaş yavaş "Sen beni suçlamak yerine oğlundaki kusurları gör ve ondan sonra bana çemkir , size saygım var ama lütfen saygımı bozdurmayın" Göz ucu ile etrafıma bakındım mahalledeki herkes burayı dinliyordu , merveyi tutup "Herkes işine baksın filim çekmiyoruz burada!!" hızlı adımlarla yürümeye başladım . " Merve o gitti ama hala bana acı çektiriyor , yeni bir sayfa açmam gerekiyor uzaklaşmam gerekiyor buralardan bana kalsa bu dünyadan giderim ama yapamam olmaz . " siyah ojeli tırnaklarım ile oynuyordum merve suskundu suratına baktım gülüyordu , sinirlenerek ayağa kalktım tam gidecektimki kolumdan sertçe tutup kendine çekti ." Otur oturduğun yerde aklıma bir fikir geldi , yeni bir sayfa açabilirsin benimle beraber he ne dersin ?" yüzüne bakarak " Sen ne diyorsun allasen ya anlamıyorum . " ellerini dizlerine koyup öne eğildi , " diyorumki yeni şehir , yeni arkadaşlar izmir ve yeni okul...düşününce mantıklı ha ne dersin ilkay ? " bunu söylerken gözlerinin içi parlıyordu. "buna artık ben karar veremem bizimkilerin izin vericeğini sanmıyorum kızım . " ayağa kalkıp , "o zaman bizde onlar izin verene kadar ayaklarına kapanırız ama ilk önce bizimkiler ilkay yandaşçı toplamalıyız sen o işi bana bırak ben güzelce haledeceğim sen yeterki bekle . " sakalım varmış gibi elimle okşadım ve " öğüm öğüm yani olabilir neden olmasın . " mervenin koluna girdim ve " o zaman herkes bugün aileleri ikna ediyor , peki ne zaman gidiyoruz ? " gülerek " aslında yarın akşama kadar sjssjj buradan otogara bırakacaklar oradan direk izmir " oha kızım sen ne yaptın , off çekilecek bolca çilem varmış gibi gözüküyor . " tamam ama ebeveyinler senden sen halledeceksin hadi o zaman ben kaçtım akşam senden haber bekliyorum ve uzaktan öpüyorum . " ayrıldıktan sonra koşarak eve gittim anneme olanları anlattım ilk önce pek sıcak bakmasada , yeni sayfa falan deyince izin verir gibi oldu ama top babamda o izin verirse olacak ama verir ya o zaman ben beklemeden hazırlanayım...
3 SAAT SONRA...
whatsapp...1sohbetten , 1 mesaj
Telefonumu elime alıp gelen mesajlara baktım , hepsi mervedendi ;(sanki çok varda jjdjjj)
Merveler : ilkay ilkayyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy kız ilkayyyyyyyyyy olummmm izin aldım lannnn gidiyok lan hadi hazırlan sabah saat beş sularından hazır ol olum izmir lan lan ben herşeyi hallettim sen sadece hazırlan herşeyi al ve bize uç
me(ben) : ciddimisin tamamdır , sanki dersin bakkala gidecez ha ne rahatız ama şimdiden heycan yaptım ha
ve görüldü yedim ssjsj
Çantamı hazırlarken son sez müzik açtım ve delicesine dans etmeye başladım artık eskiler yoktu herşeye yeniden başlayacaktım , belkide yeni bir aşk...olmaz asla neyse hazırlanmaya devam etmeliyim herşey daha iyi olacak eminim .
"KOCA YAŞLII ŞİŞKO DÜNYA SEN KAZANDIN VE BEN BUNDAN SONRA SENİN KÖLENİM , BENİ EĞLENCELERE SÜRÜKLEEEEE" Ohhhhh be bugün olmadığım kadar mutlu oldum , tek isteğim her zaman böyle mutlu olmak...
Sizde mutlu olun , mutlu edin...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bir Devrin Batışı
Teen FictionAşk fevkalade , ölüm mucize , yaşam gerçek , insanlar sahte... Farklı bir gezegen...0) -BDB-