Meraba, ben Ross. Ben Nickılos üniversitesinde okuyorum. Genellikle hep gezer ve sohbet ederim. Ders desem çok umrumda değil ancak yinede çalışmaya çalışırım.
Bizim okula, okul demek biraz uygunsuz genellikle okula cehennem deriz. Okulda farklı kişilikler vardır. Mesela yapışkanlar; yapışkanlar üç kişi neden yapışkan denildiğini açıklayım yapışkanlar bütün erkeklere yapışır ve onları seviyomuş gibi yapar. Birde bizim ona taktığımız isimle POPO, o dansçı ve erkek olması nedeniyle adı bu. Başka Soulles dediklerimiz var onlar ruhsuz ve sakin "sıkıcı". Demek istediğim işte benim hayatım.
En yakın arkadaşım Mark kendisi fazla yakışıklı ama aramızdaki dostluk inanılmaz, umarım hiç bitmez. Layla yapışkanların başı, benden nefret eder bende ondan.
Annem ve babam ve sinirbozucu kardeşim. Annem fazla otoriter bir kadın kendisi beni sıkarak canımı çıkarmakta üstüne yok. Mesela bu sene yapılacak Miami gezisi benim gitmeme izin vermiyo ve tüm arkadaşlarım giderken. Babam, babam çok disiplinli ama bir o kadarda tatlı bir adamdır ne istersem alır ve "kaç tane istersemde". Annem ve babam ayrıldıktan sonra kardeşim Key depresyona girdi intara filan kalkıştı. Bu yüzden ağır ilaçlar alıyo ve bu ilaçlar ona kafa yapıyo, ondan çoğu zaman çok tatlıdır sinir bozucu dememe rağmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Söz Verdim
RomanceBir kızın başından geçen olaylara karşı yaptığı kötü hataların sonuçlarına katlanıp, aşkı bulması.