"Sayang!!" Minji berlari kearah Yoongi yang baru je keluar dari kereta.
"Hye... Awal bangun?" Kepala Minji diusap.
"Ofc.. Saya nak sarapan dengan awak" lengan Yoongi dipeluk erat.
"Mian..saya dah makan tadi"balas Yoongi.
"Whut?!sayang saya penat2 datang sini nak sarapan! Ni awak cakap!" Tubuh Yoongi ditolak. Dia pusing membelakangi Yoongi.
"Okey2 kita sarapan arra?"Tubuh Minji dipeluk erat. Tersenyum lebar gadis tu bila dipeluk.
-
Seo Pov
Aku tenung kad jemputan tu lama. Serius aku taktahu nak pergi ke tak. Party ni macam bosan.
Tapi President Kim perlukan aku. Susah jadi p.a ni..
"Seoeunie~" Jungkook datang bersama fail ditangannya.
"Kita pergi sekali nak? Jadi pasangan saya?" Jungkook bersandar pada meja aku.
"Takpalah saya pergi dengan Daniel dia hot" usikku . Terkejut beruk namja tu. Hahaha
"Saya tipulah.. Daniel dah pergi dengan Min ." Aku mencebik. Jeles tauu.. Dahlah comel. Mr hot guy plak tu😂
"Jadi awak dengan sayalah?" Soal Jungkook nampak gembira. Aku hanya mengangguk.
"Tapikan kook.. saya takda baju lah macam yang tema ni mintak." Aku ketuk pen dekat dagu sambil fikir mana nak cari.
"Gwencanhaa.. Saya tahu satu butik baju yang boleh siapkan baju dengan pantas" kata Jungkook sambil tersengih.
-
SYA'Uniqcorn -
"Seoeunie~ dah ke belum?" Soal Jungkook dari luar bilik persalinan.
"Sabarlah! Awak tu suka pilih baju bukan2! Susah tahu nak pakai!" Jerit aku dari dalam.
Aku tengok cermin. Terasa diri ini seorang puteri😍. Aku keluar dari bilik persalinan sambil angkat kain dress yang labuh nak mampus.
"Jungkookie ok tk?" Soalku sambil pusing kebelakang.
"Woah" hanya itu yang keluar dari mulut lelaki bergigi jongang eh arnab itu.
"Okey tak?"soalku memandang Jungkook yang tak berkelip melihatku
"Neo...neomu...yeppun.."kata Jungkook perlahan tapi masih dapat didengari.
Aku tersipu malu sambil tersengih.
YOU ARE READING
Aku bukan isteri simpanan Min Yoongi
FanfictionAku bukan isteri simpanan dia! "Aku akan ceraikan kau lepas sebulan" -Yoongi "Saya taknak cerai dengan awak! "- Seoeun "Jadi aku akan siksa kau sampai kau mintak cerai"-Yoongi "Kita akan tengok,siapa yang siksa siapa"-Seoeun ++